Aviseringar
Rensa alla

Att samla ihop och elda ett stort gäng utav SDs valsedlar på öppen gata..


Ämnesstartare

10291068_787998281234335_461829229833859

wööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
10291068_787998281234335_461829229833859

wööö

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
10292537_10203714314637977_4340127688829

Men asså, det är ju staten som har betalat när dom gjordes och när dom skickades. Om man skickar tillbaka till ett parti som är i regeringen så måste staten betala igen = Vi betalar 35 mill av vår skatt till ett postföretag. Shockerad
 Censur Eller har jag fel? Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag bara låter min ligga på vägen utanför brevlådan som allt annat skräp folk råkar trampa på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bemöt argumenten istället och kom med ett bättre alternativ till SD's politik. Så länge folks idé om hur man motarbetar SD inte sträcker sig längre än att störa möten och "visa avståndstagande" genom att klottra, bränna etc. så kommer SD fortsätta att få fler röster. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slöseri med eld


   
SvaraCitera

Buddah: Bemöt argumenten istället och kom med ett bättre alternativ till SD's politik.

Finns ganska många partier som gör det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: så kommer SD fortsätta att få fler röster.

lika bra det. om människor vill rösta på ett parti för att partiet blir behandlat illa och inte för att de håller med partiet, får de väl göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: Finns ganska många partier som gör det.

Du får gärna lista programpunkter och/eller förslag där andra partier erkänner/kommer med lösningar på invandringsproblematiken. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är jag den enda som inte får reklam från SD? 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: "Multikultiälskare" = majoritet. Rasister = minoritet. Låter det troligare att majoriteten skulle behöva flytta från landet för göra en allmänt ogillad minoritet nöjd? Fortsätt dröm du.

Fast nu drar du parallellen att alla som inte vill ha mångkultur är rasister. Dessutom har vi vad jag vet aldrig haft någon folkomröstning om invandringen så du kan inte hävda att ni är en majoritet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

detta inlägg visar bara ytterligare hur lite du förstår faktorerna bakom invandringen och din brist på medmänsklighet.

Har medmänsklighet till dem som förtjänar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att hoppa på SD måste vara den tuffaste och mest vågade samhällskritiken "folk" vågat ta på sig på mycket länge. I samma klass som de vita bussarna under andra världskriget, eller ghandis anti-våldsmetoder. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
är jag den enda som inte får reklam från SD? 🙁 

Typ. Kanske är brevbäraren som slängt reklamen.


   
SvaraCitera