Aviseringar
Rensa alla

att se ut som en viss ålder


Ämnesstartare

En snubbe blev nyss förvånad över min ålder och trodde jag var 14-15 lol!! Rätt konstigt med tanke på att många säger "trodde du var äldre (än 18)

hur gamla e ni och vad brukar folk tro?


   
Citera

Blev nekad att köpa snus på en kiosk häromdagen: ''De ser inte ut som 22....''Trött


   
SvaraCitera

Får ofta höra att jag ser och verkar äldre än vad jag är. Folk brukar tro att jag är runt tre år äldre än jag ärGlad


   
SvaraCitera
Lounge

Folk här på um brukar tro att jag är 90-91.. många blir förvånade när jag säger min ålder

Övriga peeps brukar tycka att jag har ett "moget sätt" och därför gissa äldre än vad jag är

Är 89


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk brukar tro att jag är mycket äldre, iaf när jag inte rakat migTumme ned


   
SvaraCitera
oui
 oui

mellan 15-17 är det vanligaste folk gissar på SötRullar ögonen

det är några är ifrån


   
SvaraCitera
Lounge

Och ang. snuset.. får legga ibland när jag inte har smink på mig. Men allra oftast inte.


   
SvaraCitera
reben

e gammal
förr brukade folk tro jag va yngre
nu vet jag inte


   
SvaraCitera
Kudhos

Försöker ha någon ton av stubb/skägg för utan det så ser jag seriöst 16-17 ut. Problemet är att jag har jättedålig skäggväxt. 

Pubishår i ansiktet vs. Se 16 ut.

The struggle is real. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Sagitta:
Blev nekad att köpa snus på en kiosk häromdagen: ''De ser inte ut som 22....''Trött

Har ingen aning hur du ser ut. 🙁 Hade varit intressant att se. Har blivit nekad ENERGIDRYCK (15 årsgräns), öl på krogen, samt handla på systemet. Slänger fram leg. oavsett nu bara för att slippa tjafset. 


   
SvaraCitera
goliat

Brukar oftast höra att jag verkar äldre, oftast på grund av mitt sätt. Är 21 men de gissar väl på runt 23-24 ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 23 om 3 månader

folk brukar tro att jag e 16-ish

man ska inte klaga

hoppas jag ser ut som 25 när jag e 40, att dt inte vänder och jag ser äldre ut helt plötsigt än vad jag är.

kske är en bra idé att sluta röka

tror ej jag kmr få ngn synlig skäggväxt  iaf, har nog ärvt morfars gener, han hade inte så mkt kroppshår heller. farsan e apa liksom, o blev dt när han var 18 typ. :s 


   
SvaraCitera

Är 22. Det är blandat, har fått höra allt från 16 till 23-24. Men vanligast är att folk tror jag är yngre, mellan 17-20 typ.


   
SvaraCitera

Kudhos: Har ingen aning hur du ser ut. 🙁 Hade varit intressant att se. Har blivit nekad ENERGIDRYCK (15 årsgräns), öl på krogen, samt handla på systemet. Slänger fram leg. oavsett nu bara för att slippa tjafset.

Ser ut som en vanlig, tråkig tjej i 20-årsåldern. Usch, hemskt. Känns ju lite förnedrande.


   
SvaraCitera
b1son

handlade vin på systemet häromdagen o glömde visa leg direkt o snubben i kassan bara "du kmr få visa legitimation i MÅNGA år till d e bara o hiva fram d" o d va ju smickrande


   
SvaraCitera