Aviseringar
Rensa alla

att se ut som en viss ålder


Ämnesstartare

böghög:
handlade vin på systemet häromdagen o glömde visa leg direkt o snubben i kassan bara "du kmr få visa legitimation i MÅNGA år till d e bara o hiva fram d" o d va ju smickrande

vadå glömde?? de frågar ju alltid :s 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har på senare tid fått höra 24-27. Kanske för att jag hänger i såna kretsar så folk antar ba. Brukar annars få legga överallt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Sagitta:

Ser ut som en vanlig, tråkig tjej i 20-årsåldern. Usch, hemskt. Känns ju lite förnedrande.

hahaha, "ahaaaa!". Lite pinigt är det, men jag ser INTE ALLS ut som på mitt legg så. Men aldrig kul när man får "Det här är inte du..."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns att när jag var femton bast så frågade nårra killar på gymnasiet om jag kunde köpa ut cigg åt dom vid närliggande kiosk Mycket glad Men det var på den tiden man hade lite mera schäggy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är ålderhem förnått?

Jag vet inte, ibland tycker jag att jag ser ut som typ 17 och ibland 30. Kanske borde se lite sminkad och fixad ut oftare kanchi.


   
SvaraCitera

Jag har fått höra allt möjligt. Och det är ju att jag ser yngre ut som många vet. Dock har det blivit något bättre senaste tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Vad är ålderhem förnått?

Jag vet inte, ibland tycker jag att jag ser ut som typ 17 och ibland 30. Kanske borde se lite sminkad och fixad ut oftare kanchi.

Haha oj. Menade ålderdomshem


   
SvaraCitera
b1son

S3ON: vadå glömde?? de frågar ju alltid :s

glömde visa leg i tid menade jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:

glömde visa leg i tid menade jag

aha som i att ha legget redo innan de frågar? har jag aldrig Rodnar


   
SvaraCitera
b1son

S3ON:

aha som i att ha legget redo innan de frågar? har jag aldrig Rodnar

mm brukar ändå ha pga sannolikheten att man får 1 present ökar då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk brukar tro att jag är lite äldre än vad jag är, beror mycket på skägg kanske...annars brukar dem kunna gissa rätt


   
SvaraCitera

typ att jag e 12..
e 45


   
SvaraCitera

Jag hade så när jag var yngre. Kom fram slemmiga typer och stötte på mig när jag var tolv.
"Oj sorry, trodde du va 20-nånting". Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 25, folk brukar säga typ 23


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

när jag var i 15-årsåldern blev jag ofta misstagen för 18-20. Nu när jag är 22 så får jag höra allt från 18 till 25 år?


   
SvaraCitera