Aviseringar
Rensa alla

att sitta bredbent


Ämnesstartare

amsi:

till viss del, men inte så mycket att den andra inte får plats. då får man gå iväg och rätta till penisen.

Rätta till göra man om den hamnar snett, eller ligger obekvämt. Dubbelböjd eller annat Mycket glad
Men jag vet inte, alltså. Själv sitter jag med benen bara något särade, så jag håller med om att det är lite irriterande när män sitter med hela korvkiosken öppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: ... och jag känner en hel del killar som inte sitter bredbenta och inte finner det obekvämt att ens korsa benen, utan att för den skull behöva ha små kön. En tanke är att män på något sätt förväntas tycka det är obekvämt av ett omedvetet machoideal att vilja förstora sitt kön och sedan tror att de tycker det är obekvämt pga könets storlek trots att de egentligen inte har någon orsak att tycka det. det hindrar förstås inte att man kan tycka det är bekvämt att sitta bredbent och obekvämt att korsa benen av ren vana

Ja det har blivit en negativ vana att sitta bredbent. Är det ett nytt fenomen eller har män i alla tider suttit bredbent på bänkar och dylikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Säg till snubben då! Alternativt ta ett stadigt grepp om pungen och dra så mycket du kan, då lär väl låren åka in.

jag bredde ut mig. det har ingenting med feminism att göra.

Blivande_japan:
jag sitter bredbent

men tar ju ej upp någons plats

det är respektlöst

japp! antingen såg han min tråd, eller så fungerade det att jag bredde ut mig.

Volvo4life:

Rätta till göra man om den hamnar snett, eller ligger obekvämt. Dubbelböjd eller annat Mycket glad
Men jag vet inte, alltså. Själv sitter jag med benen bara något särade, så jag håller med om att det är lite irriterande när män sitter med hela korvkiosken öppen.

det kan man göra ändå, jag får rätta till brösten i tid och otid.


   
SvaraCitera

amsi: japp! antingen såg han min tråd, eller så fungerade det att jag bredde ut mig.

hoppas han såg tråd1Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland sitter jag bredbent så att jag tar upp annans plats på bussar, men det är om jag sitter innerst bara, annars tar jag upp gången, men det är bara när bussarna är så trånga att mina ben inte kan få plats på annat sätt.

ibland sitter jag bredbent pga varmt pga ont i kokande pung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hoppas han såg tråd1Hjärta

är nästan säker på det, för nu verkar han skämmas. är trött på folk som är otrevlig och oartiga utan anledning. jag förstår att man kan ha problem, men om du inte är rolig när du är taskig kan du lägga ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: det kan man göra ändå, jag får rätta till brösten i tid och otid.

Så dom hamnar också obekvämt? Man lär sig något nytt varje dag, som det brukar heta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
ibland sitter jag bredbent så att jag tar upp annans plats på bussar, men det är om jag sitter innerst bara, annars tar jag upp gången, men det är bara när bussarna är så trånga att mina ben inte kan få plats på annat sätt.

ibland sitter jag bredbent pga varmt pga ont i kokande pung

det är skönt att sitta bredbent, men det är inte okej att ta upp platsen någon annan sitter på. får ont av att sitta med benen i kors för länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:

Så dom hamnar också obekvämt? Man lär sig något nytt varje dag, som det brukar heta.

ja, i bhn. axelbanden åker alltid ner på mig eftersom jag har smala axlar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det är skönt att sitta bredbent, men det är inte okej att ta upp platsen någon annan sitter på. får ont av att sitta med benen i kors för länge.

för mig finns ibland inget val, förutom att stå

men den enda gången det händer att jag tar upp andras plats är när jag sitter så från början och folk ändå väljer att sätta sig där, försöker då maka mig så gott det går men.


   
SvaraCitera

bresar tillbaka, know your place.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

för mig finns ibland inget val, förutom att stå

men den enda gången det händer att jag tar upp andras plats är när jag sitter så från början och folk ändå väljer att sätta sig där, försöker då maka mig så gott det går men.

du är åtmistone medveten om det. och jag betvivlar att du är en douche.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
bresar tillbaka, know your place.

JA


   
SvaraCitera

en gång åkte jag till göteborg med swebus först satt en gubbe brevid mig och bresade sen gick han av och en snygg kille med linne (jag hade också linne) satte sig brevid. han var inte lika bresig men han var bred om överkroppen och tog upp min plats så våra nakna armar svettade ihop flera tillfällen.hadekunnat va en kul icebreaker men jag bröt ingen is.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
det är många snubbar som gör det

det är jävligt irriterande, jag har min plats och du har din

vad tycker ni om detta? hur hanterar ni det?

Trycker tillbaka så man får sin dagliga dos av awkward närkontakt såklart! Vadå hur hanterar du det? Jag tycker du ser det som ett problem istället för en tillgång!


   
SvaraCitera