Aviseringar
Rensa alla

Att skaffa vänner - Ensam varg


mrman:

Skaffa internetfriends [y]

Faktiskt ett bra tips!
Har flera bra vänner jag träffat på internet [smile][y]


   
SvaraCitera

Erram:

Nog de enklaste

Typ UM kan vara ett bra stället [smile]


   
SvaraCitera

Erram:

Varför läser du dom då!!

det är väl meningen med trådar? undrar bara varför du måste göra nya, för jag har för mig att du gjort liknande trådar tidigare.


   
SvaraCitera
Erram
Ämnesstartare

turtle:

det är väl meningen med trådar? undrar bara varför du måste göra nya, för jag har för mig att du gjort liknande trådar tidigare.

Finns säkert hundratals liknande andra trådar om detta ämne.
Jag ville ha egna sedan råkade det väl bli "många" [confused]
men det är bara att bläddra till en annan tråd om detta inte passar..[tired]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Lovar dig att det kommer en dag då du kommer få vänner! Själv fick jag de i gymnasiet pga att jag hade en dålig grund att stå på. Försök att börja om, försök att vara lite mer utåtriktad och ibland även passa dig in i gruppen. Men försök att alltid vara dig själv! Vet att det är svårt att vänta men dagen kommer 🙂


   
SvaraCitera

inte så viktigt


   
SvaraCitera

Du får inte vara så kräsen.


   
SvaraCitera

Jag har väl inte så många vänner i den riktiga verkligheten utan de flesta av mina vänner är online spel vänner som befinner sig över hela världen.

Det var enklaste sättet för min del att skaffa vänner att prata med varje dag och göra något tillsammans med.


   
SvaraCitera
Erram
Ämnesstartare

FetasteMusiken2:

Lovar dig att det kommer en dag då du kommer få vänner! Själv fick jag de i gymnasiet pga att jag hade en dålig grund att stå på. Försök att börja om, försök att vara lite mer utåtriktad och ibland även passa dig in i gruppen. Men försök att alltid vara dig själv! Vet att det är svårt att vänta men dagen kommer 🙂

När är den dagen kommen då?
jag har inte fått vänner än ! [sad]
knappt inga förut häller så ... :/


   
SvaraCitera