Aviseringar
Rensa alla

Att sova med den man älskar


Ämnesstartare

Stringburka:

Förklara för dem att du kan bli gravid på dagen med.

det kan man väl inte? :S


   
SvaraCitera

Pnilsson:

Om man inte får sova över med sin pojkvän/flickvän för sina föräldrar, skulle ni accpetera de då?

Om jag var under 18 hade jag varit tvungen att acceptera det. Nu är jag 21, men bor fortfarande hemma, vilket betyder att mina föräldrar har rätt att bestämma vissa saker angående mitt liv. Inte allt såklart, men hur länge jag är ute på kvällen till exempel.

Nu kanske dom flesta tycker att det här är konstigt, men jag tycker at man får ta hänsyn till varann om man bor i samma hus. och om man är en familj. Det kan gälla vänner/rumskamrater också. Självklart kan man strunta i varann och bara komma och gå som man vill, men tycker det blir en trevliga stämning om man kan komma överens litegrann.

Hade jag varit femton år hade jag accepterat om mina föräldrar sa att jag inte fick sova över hos min kille. Det hade jag varit tvungen till. Du kan ju vara med honom annars, varför just på natten? Är killens föräldrar med på att du sover där, hur gammal är han? bor han ensam kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanillin:

Är killens föräldrar med på att du sover där, hur gammal är han? bor han ensam kanske?

han är 18 år och jag fyller 16 detta året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Förklara för dem att du kan bli gravid på dagen med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Du är 15, och omyndig, så du har inget att säga till om.
De har all rätt att inte låta dig sova med din kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Du är 15, och omyndig, så du har inget att säga till om.
De har all rätt att inte låta dig sova med din kille.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Sen så bor mig pojkvän 50 mil bort, lite svårt att träffas om jag inte skulle sova över

En positiv sak med distans.


   
SvaraCitera

Pnilsson:

han är 18 år och jag fyller 16 detta året.

ja, men bor han hemma elr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och, ser inte problemet.
förklara vad en kondom är och att du likagärna kan bli gravid på dagen utan att ni är hemma hos någon av er. säger de fortfarande nej så får du väl acceptera det, utan att klaga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag hade en dotter så skulle hon få sova brevid sin pojkvän.

Dold text: Om hon lyckas ta sig ut ur källarn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sov där ändå. Jag skulle inte acceptera det.

Emmelipemmeli:

och att du likagärna kan bli gravid på dagen utan att ni är hemma hos någon av er.


   
SvaraCitera
Emmy95

Faktum e att typ. Ja må låga mogen nu men sätt dig in i dina föräldrars situation lite.
Hur roligt tror du det är för dom att dom vet att deras kära dotter ligger där uppe och knullar med en kille?
Jag skulle inte göra det av ren respekt för dom ifall dom inte ville det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Du är 15, och omyndig, så du har inget att säga till om.
De har all rätt att inte låta dig sova med din kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanillin:

ja, men bor han hemma elr?

Jaa, han bor hemma hos sin familj fortfarande! han har inte tagit studenten ännu


   
SvaraCitera

Pnilsson:

Jaa, han bor hemma hos sin familj fortfarande! han har inte tagit studenten ännu

vad tycker hans familj om det här då?


   
SvaraCitera