Aviseringar
Rensa alla

Att spara saker från gångna förhållanden.


Ämnesstartare

I mina tidigare förhållande har det alltid blivit så att jag efteråt lämnas kvar med gåvor och minnen från den tiden t.ex ingraverade smycken, kläder, små lappar osv. Men vad ska man göra med sakerna när det tar slut?

Motivera vettja.


   
Citera
Ämnesstartare

Outro:

Beror på (Du röstade på detta alternativ)

Om man vill ha kvar dem eller inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Slänga (Du röstade på detta alternativ)

eller det beror ju på om man har något intresse av att glömma eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ej hur jag skulle reagera på sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Slänga (Du röstade på detta alternativ


   
SvaraCitera

Outro:

Spara (Du röstade på detta alternativ)

alltså, jag har inte slängt något i alla fall, lagt undan för det är fina grejer. allt har ju sentimentala kopplingar som man i framtiden kommer ha för minnenas skull. men sen behöver det inte betyda att man kommer gå omkring och använda det osv om det inte är så att man faktiskt vill.


   
SvaraCitera
höna

Outro:

Beror på (Du röstade på detta alternativ)

fast vet inte på vad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Spara (Du röstade på detta alternativ)

Om det är en grej man gillar


   
SvaraCitera

Slänger allt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för mig har det varit så att hur förhållandena slutade. Det ena slutade rätt pissigt då slängde jag allt. Det andra slutade bra osv, så har sparat.


   
SvaraCitera
Lounge

Outro:

Beror på (Du röstade på detta alternativ)

när det tog slut med min senaste pojkvän så slängde jag allt

ALLT som jag fått av honom, förutom en kokbok

detta pga. att det var för smärtsamt att ha massa minnen relaterat till honom kring mig

om det däremot skulle slutat frid och fröjd (att jag kände mig ok med breakupet) skulle jag säkert ha sparat

är lite komplext för någonstans måste man ändå mötas med minnena kring sin forna partner.. gå på våra platser, äta vår mat etc, vilket jag klarar av idag. men just då var det väldigt jobbigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Jag har en övrig åsikt (Du röstade på detta alternativ)

Sälja!


   
SvaraCitera

Outro:

Spara (Du röstade på detta alternativ)

Ifall jag skulle slänga dem skulle jag säga till mig själv att den tiden inte var värd något. Möjligtvis lägga undan saker för ett tag och plocka fram dem när jag minns bra saker istället för den slutgiltiga dumpningen.


   
SvaraCitera

Outro:

Spara (Du röstade på detta alternativ)

Ifall jag skulle slänga dem skulle jag säga till mig själv att den tiden inte var värd något. Möjligtvis lägga undan saker för ett tag och plocka fram dem när jag minns bra saker istället för den slutgiltiga dumpningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Spara (Du röstade på detta alternativ)

Har nog sparat i stort sett allt, men jag har undvikit att bära dessa kläder och smycken..


   
SvaraCitera