Aviseringar
Rensa alla

Att spraya graffitti/wildstyles etc lagligt?


Greger_EFG:

Fast fan det tar ju år o dra dit, palla migrera för något man kan göra vadsomhelst med lite fantasiiiii

Alltså det finns ställen överallt i Stockholm man kan måla på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Alltså det finns ställen överallt i Stockholm man kan måla på.

Yeah, men lagligt?

Å andra sidan är jag rätt taggad på canvas-ideen nu när det är så sunkigt väder...

Men jag tror inte att vädra med rebreather i en etta kommer funka så bra xD


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Yeah, men lagligt?

Nä, men det är inte så petigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr man borde kunna få någons sorts konstnärs licens så blir det lagligt för folk som är SKICKLIGA att typ måla på gråa väggar osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

tkr man borde kunna få någons sorts konstnärs licens så blir det lagligt för folk som är SKICKLIGA att typ måla på gråa väggar osv.

Å andra sidan kan folk med skillz göra sånt som andra heller inte gillar.

Men jag håller delvis med,
för många skillade konstnärer har ju också en "feel" för vad folk gillar.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Håller jag med om, men det blir fortfarande så framstressat om man måste dogda securitas hela tiden.Blev nästan fångad förra gången.Hade jag inte haft med min beefcake polare hade jag förmodligen blivit nedslagen och intagen xD

Vart bor du? Vet ett par lagliga ställen i hela sverige och en del rivnigslokaler m.m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

looptroop:

Vart bor du? Vet ett par lagliga ställen i hela sverige och en del rivnigslokaler m.m

han skrev ju var han bodde[no-no]


   
SvaraCitera

Du kan dra till henriksdals station där finns det ett gamalt lokstall som du kan måla i. Men du får gå in längst in i den lila dörren. Rör inte wufc målnigarna bara![no-no] Om du vet vad det står på den kända dörren så! "Alla urban bögar ska vi döda// wufc uzi" Så menar han andra målare också. Det finns inga väktare där men kom ihåg akta dig för knarksprutorna och tag med en lampa![y]


   
SvaraCitera

isola:

han skrev ju var han bodde

Ja men det missa jag[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

looptroop:

Ja men det missa jag[sad]

dåligt[sad]


   
SvaraCitera

Kör på en massonit-/plywoodskiva typ 1,5x3 meter. Rolla den med någon vanlig ljus grundfärg sen är det bara att köra.
Trä har en förmåga att suga (alltså suga åt sig) färgen som stryk så rolla gärna en eller två gånger innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClMough:

Kör på en massonit-/plywoodskiva typ 1,5x3 meter. Rolla den med någon vanlig ljus grundfärg sen är det bara att köra.
Trä har en förmåga att suga (alltså suga åt sig) färgen som stryk så rolla gärna en eller två gånger innan.

Skitbra råd.

Personer som du som gör UM en sida som är acceptabel^^


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Skitbra råd.

Personer som du som gör UM en sida som är acceptabel^^

Man tackar så mycket ;D


   
SvaraCitera

Ni ska ge fan i att ge ut olika fames på internet, det är ett öppet forum.
Det är det här som gör att alla fjortisar kommer och förstör allt det fina, och inte vet varför dom gör det.
Graffitimålare och UE:are hatar varandra, men de har samma poäng i deras hobby.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera