Aviseringar
Rensa alla

Att spy vitt skum?


Ämnesstartare

Vad kan det bero på? Jag har då aldrig gjort det förut eller ens hört om det så blev lite förvånad i lördags då jag gjorde det.

Av nån anledning fick jag för mig att kombinera bakfylla med magsjuka. Spydde först vanligt, mest bara vätska för det var det ända jag hade fått i mig kvällen innan och på morgonen. Efter det spydde jag lite mer substans några gånger och sedan galla då magen var riktigt tom (aldrig gjort det förut men visste om att man kunde göra det iaf). Nån halvtimme efter det var det raka vägen till toan igen men denna gång började jag spy en massa vitt skum efter att ha krampat i 10-15 minuter..

Någon som har ett bra svar på vad det kunde ha varit? :s


   
Citera

Saucealicious:

spy en massa vitt skum efter att ha krampat i 10-15 minuter..

låter som typ epilepsi [crazy]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

låter som typ epilepsi [crazy]

Man magen och bröstkorgen "krampar" ju typ när man spyr, det var det jag menade x]


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vitt skum = fradga...?


   
SvaraCitera

Du kanske hade raklödder i munnen?


   
SvaraCitera

Saucealicious:

edan galla då magen var riktigt tom (aldrig gjort det förut men visste om att man kunde göra det iaf). Nån halvtimme efter det var det raka vägen till toan igen men denna gång började jag spy en massa vitt skum efter att ha krampat i 10-15 minuter..

men herregud va i helvete vafan... människa


   
SvaraCitera

rabies


   
SvaraCitera

honolulu:

men herregud va i helvete vafan... människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Du kanske hade raklödder i munnen?

Är det inte så man framställer raklödder?


   
SvaraCitera

Saucealicious:

Att spy vitt skum?

[y][bigcheers]


   
SvaraCitera

Förmodligen har du inte mer att spy ut trots att bakterien är kvar och därför krampar din mage så att typ magsyra eller något löddras...
HEEEeeh.

Drick vatten!


   
SvaraCitera

coolt
du har just kommit till 1 expert på vitt skum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rabies comes to mind.


   
SvaraCitera