Aviseringar
Rensa alla

Att städa hos en punkare


Ämnesstartare

död.....................................................


   
Citera

pics


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I denna tråden ska jag söka positiva saker med att känna en punkare, ni får hjälpa mig. Alltså inget nazi shit blabla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: pics

Vet inte om han uppskattar att jag tar bilder av hans lägenhet. Låter bli


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:
I denna tråden ska jag söka positiva saker med att känna en punkare, ni får hjälpa mig. Alltså inget nazi shit blabla.

bjuder alltid på mesk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: bjuder alltid på mesk.

Nu är jag uppe här på 5 +och 3 - detta jämnar ut sig. Fast iof kan jag nog nämna 10saker till som gör det bra just pga personen i sig.Hittade denna just bara för att han har andra punkar kompisar i Göteborg"”Götet” är en beteckning på Göteborg som används av ENBART icke-göteborgare (det vill säga stockholmare, dalslänningar, Leksandsbor, pistvakter, centralbankschefer och andra lugubra gestalter bortom all räddning)."


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Nu är jag uppe här på 5 +och 3 - detta jämnar ut sig. Fast iof kan jag nog nämna 10saker till som gör det bra just pga personen i sig.Hittade denna just bara för att han har andra punkar kompisar i Göteborg"”Götet” är en beteckning på Göteborg som används av ENBART icke-göteborgare (det vill säga stockholmare, dalslänningar, Leksandsbor, pistvakter, centralbankschefer och andra lugubra gestalter bortom all räddning)."

fattar ingenting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: fattar ingenting

Ne det gör ingenting


   
SvaraCitera