Aviseringar
Rensa alla

Att ta sig ur en djup depression


Ämnesstartare

Finns det någon här som har lyckats med den bedriften? Hur bär man sig åt när precis allt man gör känns ansträngande och jobbigt?


   
Citera
Ämnesstartare

Nej. Jag vacklar av och an på kanten hela tiden. Blir aldrig helt bra. [smile]

Eeyore:

Hur bär man sig åt när precis allt man gör känns ansträngande och jobbigt?

Själv brukar jag knarka, sitta hemma och titta på nedladdade tv-serier dygnet runt och skita i allt. Ibland inte ens duscha på 3-4 dagar. Det är soft.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Ibland inte ens duscha på 3-4 dagar.

[crazy] jag har inte duschat sedan 23e dec


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

[crazy] jag har inte duschat sedan 23e dec

Schyssta bananer!


   
SvaraCitera

no
sitter här för alltid.
är van
skulle inte va ja utan dom här känslorna


   
SvaraCitera

detberorpå:

skulle inte va ja utan dom här känslorna

men du verkar inte deprimerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bumbibohl:

men du verkar inte deprimerad

ibland är den som verkar gladast mest deppig inombords


   
SvaraCitera

Bumbibohl:

men du verkar inte deprimerad

haha, visar det inte.. Sen är man ju faktiskt glad på riktigt vissa dagar.
tkr oftast ba inte om när folk tkr synd om mig :p

HelylleHerman:

ibland är den som verkar gladast mest deppig inombords

precis (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

precis (:

men nu mår du välla bra? =)


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

men nu mår du välla bra? =)

jadå :)!
va lite smådepp pga mitt ex :p men ps muntrade up mig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

va lite smådepp pga mitt ex :p

sånt kommer och går.. förvånad över hur man kan må dåligt när man vet med sig att det är ett rövhål. (ditt ex kanske inte var det, men men 🙂 )

detberorpå:

men ps muntrade up mig 😀

ps?
vad bra 🙂


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

sånt kommer och går.. förvånad över hur man kan må dåligt när man vet med sig att det är ett rövhål. (ditt ex kanske inte var det, men men 🙂 )

klarar inte av att känna mig dålig ibland, mitt dåliga sjförtroende tittar fram då haha[crazy]
men duhar rätt (:
fast skönt att släppa ut känslor ibland, det behövs. tkr dock man ska låta bli om mane ointelligent, då det kan leda till sjmord[crazy]

HelylleHerman:

ps?
vad bra 🙂

photoshop[crazy]
a:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

fast skönt att släppa ut känslor ibland, det behövs. tkr dock man ska låta bli om mane ointelligent, då det kan leda till sjmord[crazy]

vad fan? om man är ointrelligent och släpper ut sina känslor så kan man begå självmord?
tror snarare att folk som överväger att ta sitt liv snarare behöver prata ut och hitta folk att relatera till, och veta hur de tog sig ur osv 🙂

detberorpå:

photoshop[crazy]
a:)

gör photoshop dig glad? gött 🙂


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

gör photoshop dig glad?

Neh, inte alltid, men idag fick det mig på andra tankar så jag slutade vara ledsen typ[crazy][smile]

HelylleHerman:

vad fan? om man är ointrelligent och släpper ut sina känslor så kan man begå självmord?

anser att intelligenta människor oftast hitta lösningar. fast med närmare eftertanke kan jag ha fel.. Jag menar orkar man inte så gör man inte det bara..
Men jag sj tänker Väldigt djupt och det är, i princip, drf jag ofta blir deppig & jag tror att en del inte klarar av det, vilket oftast tyder på att man inte är så himla intelligent, & drf tar sitt liv.
Lr nej.. Har fel.
Det är olika för alla[crazy]

HelylleHerman:

tror snarare att folk som överväger att ta sitt liv snarare behöver prata ut och hitta folk att relatera till, och veta hur de tog sig ur osv 🙂

Jo, sant.. En del är ju så.
Men jag kommer inte kunna ta mig ur det, det vet jag iaf :p
som sagt, kan tänka så djävla djupt att jag tror jag fått psykos & vet att det finns människor som är likadana.. Tror det är ganska omöjligt att undvika ångest & depp när man har ett sådant tankesätt..
Eller nej
åh nej jae förvirrad :p måste diskutera det här för att kma fram till en åsikt hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Neh, inte alltid, men idag fick det mig på andra tankar så jag slutade vara ledsen typ[crazy][smile]

vad photoshopar du då?

detberorpå:

Men jag sj tänker Väldigt djupt och det är, i princip, drf jag ofta blir deppig & jag tror att en del inte klarar av det, vilket oftast tyder på att man inte är så himla intelligent, & drf tar sitt liv.
Lr nej.. Har fel.
Det är olika för alla[crazy]

sant, alla är självklart olika. men det är ofta de smarta som mår sämst. dum och lycklig, som man säger [y]

detberorpå:

Jo, sant.. En del är ju så.
Men jag kommer inte kunna ta mig ur det, det vet jag iaf :p
som sagt, kan tänka så djävla djupt att jag tror jag fått psykos & vet att det finns människor som är likadana.. Tror det är ganska omöjligt att undvika ångest & depp när man har ett sådant tankesätt..

ångest och depp är något som förföljer många som är runt 15.
var inte längesen jag själv var där, och då kändes det inte direkt som att man hade mycket att vara glad för.

men lovar och försäkrar dig om att det kommer bli bättre (eller sämre snarare, eftersom man kommer inse att det var bättre när man var 15 hahaha 😉 ).
tror det är brist på erfarenheter som gör att man tycker att saker är värre än det är.

vet ju inte vad som tynger dig riktigt så sett, så egentligen kan ju allt jag säger vara helt överflödigt [shake]


   
SvaraCitera