Aviseringar
Rensa alla

Att tänka innan man pratar


Tänker för mycket innan jag säger saker, så det är inte ovanligt att jag hasplar när jag talar.


   
SvaraCitera
time
 time

Du är alltså som herr Bing.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Du är alltså som herr Bing.

Jag slänger in ett annat klipp med herr Bing, vilket är lite grövre.


   
SvaraCitera
Åtta

Brukar vara rätt bra på att tänka innan jag pratar. Däremot är jag sämre på att tänka samtidigt som jag pratar, vilket gör att jag hinner prata ikapp mina tankar, varför slutet på mina meningar kan bli konstiga eller bestå av ord som inte finns. Jag är också rätt duktig på att glömma bort vanliga ord, eller deras genus, medan jag pratar.


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är mysigt med folk som säger vad de tycker, även om det är olämpligt.


   
SvaraCitera

Paseo:

"Alla turkar är fula!!!"

[bigsmile] hahah [love] bästa

Jag är också rätt bra på att kasta ur mig konstiga saker. Men alla i min omgivning är så vana så jag tänker inte på det längre

RakatKadaver:

Jag slänger in ett annat klipp med herr Bing, vilket är lite grövre.

timeisrunningout:

Du är alltså som herr Bing.

[love] vänner
Måste kolla igenom alla säsonger igen


   
SvaraCitera

bättre än att tänka för mycket i allafall[rolleyes]


   
SvaraCitera

haha vad kul!!

själv tänker jag för mycket innan jag pratar så jag glömmer typ bort vad jag ska säga och vad den andre personen sa


   
SvaraCitera

Jag gör tvärt om. Om jag får en fråga börjar jag fundera så pass mycket på den att jag glömmer svara. Det brukar bli en sån där pinsam tystnad där alla står och glor på mig och jag är tyst och har glömt vad frågan var [y]


   
SvaraCitera

<------ se avatar


   
SvaraCitera

Paseo:

Du låter nästan arg!!
Hahahaha.

Känner mig fett indignerad.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Känner mig fett indignerad.

Varför då då?


   
SvaraCitera

Paseo:

Varför då då?

Över den här tråden, att du har mage att tro att du är osmidig när det finns riktiga mästare i sammanhanget liksom, det är en jävla travesti alltihop.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Över den här tråden, att du har mage att tro att du är osmidig när det finns riktiga mästare i sammanhanget liksom, det är en jävla travesti alltihop.

Haha. Ja det låter ju positivt. Fast jag är ändå jävligt osmidig.


   
SvaraCitera

Paseo:

Haha. Ja det låter ju positivt. Fast jag är ändå jävligt osmidig.

Ja om jag argumenterar på det där viset så blir ju den här tråden i sig osmidig och då har jag dragit undan mattan för mig själv. Jävla alkohol.


   
SvaraCitera