Aviseringar
Rensa alla

att väga en siffra man aldrig vägt förut


Lounge
Ämnesstartare

och då var jag också normalsmal kan tilläggas


   
SvaraCitera

Kände wöööööö najs ett tag, sen insåg jag att jag inte hade någon anledning att väga så mycket. Började väga vikter som jag inte vägt på länge istället, var wööööö najs.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Kände wöööööö najs ett tag, sen insåg jag att jag inte hade någon anledning att väga så mycket. Började väga vikter som jag inte vägt på länge istället, var wööööö najs.

så du bytte ut fett mot muskelmassa?


   
SvaraCitera

Lounge:

nä, är väll normal bara. sådan som folk säger till "men duuu behöver inte gå ner du är ju smaaalll". men handlar om att jag ska trivas i min kropp. och det gör jag inte när jeansen knappt går på. vägde 10 kg mindre för bara ett år sedan.

Tror ej du är att klassa som något i närheten av tjockis just nu ändå, tråkigt att du skall må dåligt över det hursom. Men...trams.


   
SvaraCitera

Lounge:

men det har ju precis börjat [sad][sad][sad]

Ja, lite jobbigt. [sad]

Lounge:

har inte gått upp dessa kgn senaste dagarna.. enbart

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

måste ta tag i det där jävla gymkortet. har aldrig tränat på gym regelbundet så därför det tar sådan tid att gå dit. men jag ska. dels för att må bättre i huvvet men också gå ner i vikt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

tråkigt att du skall må dåligt över det hursom

ja.. men vad kan man förvänta sig. blivit på prackad en vikthets hela mitt liv.. är bara en produkt av det

davvelito:

Ja, lite jobbigt. [sad]

undrar hur jag kommer se ut efter julskumtomte tider


   
SvaraCitera

Lounge:

undrar hur jag kommer se ut efter julskumtomte tider

Som jultomten ? [blush][blush]


   
SvaraCitera

Lounge:

ja.. men vad kan man förvänta sig. blivit på prackad en vikthets hela mitt liv.. är bara en produkt av det

Jävla samhällesjävel, stryk ska det ha.


   
SvaraCitera

Fast nä tror jag ej. Börja träna lite så gör det susen!

Godnatt! [cute]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

davvelito:

Som jultomten ?

det skulle du gilla va

dazed:

Jävla samhällesjävel, stryk ska det ha.

just nu känner jag jdojdowhwoihwiohiwdhwdihdihowidhod


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

godnatt david!


   
SvaraCitera

Lounge:

så du bytte ut fett mot muskelmassa?

Gjorde nog det i början iaf, blev smalare men stannade på samma vikt (92). Sen började jag öka i båda tills jag låg en bit över 100. Fick nog och gick ner till 85-sträcket. Tror inte jag har särskilt mycket mer muskelmassa nu än vad jag hade när jag var fet, det är svårt att öka i muskler på kaloriunderskott.

Men för att svara på frågan: träning och bra kost brukar hjälpa.


   
SvaraCitera

Lounge:

ust nu känner jag jdojdowhwoihwiohiwdhwdihdihowidhod

Min store gud och ledstjärnejävel här i livet Per Morberg säger ju att om man går en timme om dan kan man äta vad man vill, gör det om det får dig att må bättre.


   
SvaraCitera

dazed:

Min store gud och ledstjärnejävel här i livet Per Morberg säger ju att om man går en timme om dan kan man äta vad man vill, gör det om det får dig att må bättre.

Beror ju lite på vad man vill äta. Men bra råd ändå, promenader är underskattad motion.


   
SvaraCitera