Aviseringar
Rensa alla

Att vara annorlunda


Ämnesstartare

Ensam idag. Stängt av min mobil för att slippa fulla människor som ringer och har bunkrat upp med cola för ett helt år. Är det bara jag som känner mig helt vilsen idag? Som att man inte tycker om saker som någon annan gör? För så känner jag. Jag har inte längre något intresse av att vara ute och supa och väljer mer att vara ensam just för att slippa... alla. Intressant hur alla ens vänner blev fjortis runt 13-15 och själv var jag något annat. Folk är fortfarande fest galna och ja, typ det dom gör på helgerna. Så vad gör man då? Jag hatar fulla människor.

Nä jag har alltid varit tjejen som tycker om att göra saker som andra tjejer inte velat. Jag älskar sport.. jag skulle hellre valt att ha en motorcykel framför bil osv. Några vänner ska resa snart och dom vill bara ligga på stranden och sola, själv vill jag dyka och göra fallskärmshoppning. Jag älskar historia 🙂 Och att se saker. Så det blir nog till att inte åka med utan spara pengar till Afrika resan, ensam.

Jag känner mig extremt ensam.

Varför är det svårt att hitta personer som inte "bryr sig" så mycket? Folk som inte lever som en bönrullare [sad]


   
Citera

grattis du är mentalt störd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker snarare att det handlar om att hitta folk som faktiskt bryr sig om vettiga saker, till skillnad från att supa ned sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tycker snarare att det handlar om att hitta folk som faktiskt bryr sig om vettiga saker, till skillnad från att supa ned sig.

Det jag menade [smile] Som inte bryr sig om hur man bör vara, utan är mer intressant. Dom kanske gömmer sig [cute].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

grattis du är mentalt störd

Ja kanske det men det är inte jag som kommenterar vad folk skriver utan att själv komma med något vettigt som man inte redan vet?
Du har en bra fantasi som kommer på ett namn som "internet" Grattis till dig.


   
SvaraCitera

HonHeterHanna:

Du har en bra fantasi som kommer på ett namn som "internet" Grattis till dig.

tack. >:- )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HonHeterHanna:

Dom kanske gömmer sig

tror mer att det är som en nål i en höstack i stort sett omöjliga att hitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen för att hitta dom som

OF 5:

faktiskt bryr sig om vettiga saker, till skillnad från att supa ned sig.

Så kan det ju vara bra att anstränga sig?

HonHeterHanna:

Dom kanske gömmer sig .

För det verkar vara du som gömmer sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

För det verkar vara du som gömmer sig.

Så för att inte gömma mig ska jag umgås med folk som spyr på mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HonHeterHanna:

Så för att inte gömma mig ska jag umgås med folk som spyr på mig?

Men nej, men man kanske inte gömmer sig i sin lägenhet, utan man går ut och gör någonting på dagarna och därmed skaffar sig vänner.


   
SvaraCitera

Underlig:

utan man går ut och gör någonting på dagarna och därmed skaffar sig vänner.

fast det där är en lögn.

jag träffade mina vettiga vänner i skolan.

skaffa en hobby. eller ett nördigt avgränsat intresse, med en liten och tight fanskara, så löser det sig. om du inte är en idiot, då är det tyvärr obotligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa en bekantskapskrets som inte är intellektuellt underbegåvad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

fast det där är en lögn.

jag träffade mina vettiga vänner i skolan.

du gjorde, hon kanske inte gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HonHeterHanna:

Afrika resan

[love]

Älskar fulla människor iaf


   
SvaraCitera

Underlig:

du gjorde, hon kanske inte gör

därför gav jag henne tipset: skaffa en konstig hobby/intresse. tror det är bästa tipset.


   
SvaraCitera