Aviseringar
Rensa alla

Att vara oskuld och ensam medför depression?


Ämnesstartare

Är det så? Man hör alltid att sex är viktigt för människor, varför är det viktigt? Fast att vara oskuld ger ju en ångest och depression. Vad ska man göra?


   
Citera
Ämnesstartare

men alltså, det går ju att vara lycklig utan sex också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hitta någpon att ligga me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

det går ju att vara lycklig utan sex också.

I dagens samhälle känner man sig ändå "mindre" och att det är nåt fel på en om man inte haft det då man är runt 21 år. Och det känns ju på en själv dåligt att man aldrig haft de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hitta någpon att ligga me

Vem och hur? Om de vore så enkelt hade man gjort de :p


   
SvaraCitera
Paseo

Att sitta på um och skapa tråd efter tråd hjälper ju inte direkt i alla fall. Du måste ta tummen ur röven och gå ut ur lägenheten, börja göra något, ta tag i ditt liv. Du kan inte sitta inne och grubbla hela tiden människa.
Förlåt för min hårda ton, men jag tror fan det behövs lite jävlar anamma för att få igång dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

I dagens samhälle känner man sig ändå "mindre" och att det är nåt fel på en om man inte haft det då man är runt 21 år. Och det känns ju på en själv dåligt att man aldrig haft de.

Anura:

Vem och hur? Om de vore så enkelt hade man gjort de :p

alltså jag orkar inte diskutera med dig, du är så himla bränd.

Jaa det är en tragedi, stackars stackars dig. Blatte och oskuld, fruktansvärt.

Alla styrkekramar åt dig.

Lycka till.


   
SvaraCitera
Tyrael

Anura:

Vem och hur? Om de vore så enkelt hade man gjort de :p

Det är väldigt enkelt. Betala för en eskort, ha sex, klart. Gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

alltså jag orkar inte diskutera med dig, du är så himla bränd.

Jaa det är en tragedi, stackars stackars dig. Blatte och oskuld, fruktansvärt.

Alla styrkekramar åt dig.

Lycka till.

Jag försöker inte få sympati över mig, för att jag ser att jag bara tycker synd om mig själv. Och det är ingen fin egenskap, det vet jag nu. Jag är bara väldigt "clueless" över vad jag skall göra för att förändra ens livsstil, det är ju alltid svårt.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

men alltså, det går ju att vara lycklig utan sex också.

Lätt för folk att säga som är i 20-års åldern och som inte är oskuld. Nu vet jag inte om du är det eller inte och det intresserar mig inte.

Självklart går det att vara lycklig utan sex, men det är som att säga till en 20-åring som tappar håret att man kan vara lycklig utan hår. Det tär fortfarande psykiskt så in i helsike på vissa personer..

@Anura
Du är inte oskuld för att du är svart så vi kan väl ta en paus från sånt prat i den här tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Du måste ta tummen ur röven och gå ut ur lägenheten, börja göra något, ta tag i ditt liv. Du kan inte sitta inne och grubbla hela tiden människa.
Förlåt för min hårda ton, men jag tror fan det behövs lite jävlar anamma för att få igång dig.

Hur? Vad för något gör man? Det räcker ju inte bara gå ut genom lägenheten. Man måste ju antingen börja jobba eller gå en utbildning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Lätt för folk att säga som är i 20-års åldern och som inte är oskuld.

kanske det, men tycker folk lägger för mycket vikt på det.


   
SvaraCitera
Paseo

Anura:

Hur? Vad för något gör man? Det räcker ju inte bara gå ut genom lägenheten. Man måste ju antingen börja jobba eller gå en utbildning.

Men hur fan hade du tänkt ta tag i ditt liv inne i lägenheten då?
Det finns ett oändligt antal saker man kan göra, och den som orkar räkna upp alla har inget liv.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

kanske det, men tycker folk lägger för mycket vikt på det.

Håller helt med men det är svårt för personer som inte har haft sex att veta, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Det är väldigt enkelt. Betala för en eskort, ha sex, klart. Gå vidare.

Jag hoppas jag inte behöver gå så långt.


   
SvaraCitera