Aviseringar
Rensa alla

Att vara singel och avstå sex...


Ämnesstartare

har gjort varenda jävel i min närhet motbjudande, finner precis varenda en skitfula och osexiga.
Förut när jag hade kille visserligen och var sexuellt aktiv såg jag snygga personer jämt. Har avböjt många troligtvis potentiella pojkvänner för att jag funnit de motbjudande.

har någon kanske ett botemedel mot detta? Mina kompisar tycker det är dags att ligga för min del, men jag sparar på mig och dessutom hur ska jag kunna ligga om alla är snorfula?

Kan säga att jag inte tappat sexlusten iaf, blir kåt lite sådär dådå, men ja.. som sagt.. finner inte personer attraktiva.. hjälp mig um, ni är min sista chans[cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Så djävla viktigt är det ju inte att knulla, jag klarade mig rätt bra i 6 månader, hade lugnt klarat mig ett bra tag till utan just sex.

Tarelugnt va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Så djävla viktigt är det ju inte att knulla, jag klarade mig rätt bra i 6 månader, hade lugnt klarat mig ett tag till utan just sex.

jag vill inte ligga. är inte intresserad, det har dessutom gått snart 2månader och jag klarar mig fint faktiskt. det jag däremot vill är att tycka någon är snygg, bli attraherad av någon, bli patetiskt förälskad. något sånt tror jag. Vill inte bli äcklad och ta till spypåsen varje gång jag ska ut[sad] vill inte behöva tacka nej till dejter bara för att de är skitfula. jag tror jag stängt av mitt sinne för snygghet och jag behöver ett botemedel[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Vill inte bli äcklad och ta till spypåsen varje gång jag ska ut[sad] vill inte behöva tacka nej till dejter bara för att de är skitfula. jag tror jag stängt av mitt sinne för snygghet och jag behöver ett botemedel[sad]

Dom flesta människor är ju äckliga. Dejter är dessutom djävulen.

Börja spela datorspel istället. Snart släpps GTA 4 till PC [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Börja spela datorspel istället. Snart släpps GTA 4 till PC

Lawl. Längtar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strippinsoldier:

Lawl. Längtar!

JAG MED! [party]


   
SvaraCitera

DING! Dagens Fjortisproblem! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Dom flesta människor är ju äckliga. Dejter är dessutom djävulen.

sant, alldeles för sant. men ajg gillade då jag inte tyckte så

Mr T:

DING! Dagens Fjortisproblem! [tard]

eh[tard] du är tard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker om att vara singel och inte ha sex [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Jag tycker om att vara singel och inte ha sex [smile]

jag med, det är inte det som är problem. jag vill vilja ha sex, jag vill vilja tycka att personer är snygga/sexiga. Jag vill finna ett intresse i någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Börja spela datorspel istället. Snart släpps GTA 4 till PC [y]

Man kan ha sex i Fable 2 till xbox 360!


   
SvaraCitera

Sluta umgås med fula människor, problem solved [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du vill fan ligga med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

jag med, det är inte det som är problem. jag vill vilja ha sex, jag vill vilja tycka att personer är snygga/sexiga. Jag vill finna ett intresse i någon.

Varför skulle man vilja det? Jag trivs med att gilla mina vänner [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Sluta umgås med fula människor, problem solved [party]

aaaw, och vart hittar jag snygga personer då när alla är fula?!

JrL414_3:

Du vill fan ligga med mig

för en gångs skull önskar jag att jag kunde säga ja

DeathOrGlory:

Varför skulle man vilja det? Jag trivs med att gilla mina vänner [smile]

jag gillar inte mina vänner? jag tycker alla är fula, äckliga, tråkiga och ointressanta, jag vill inte tycka det:S


   
SvaraCitera