Aviseringar
Rensa alla

att vara social ?


Ämnesstartare

Hej UMare

Jo... det är såhär att jag ska börja i en ny skola nu på tisdag,
och jag känner inte en enda person! [wink] jag ska vara social och lära känna kamraterna och inte göra som en kompis till mig som bara va tyst hela tiden och låter tiden gå [tired] ,för jag vill inte vara den personen som är tystlåten och lite utstött av klasskamraterna p.g.a att han aldrig snackar .

så min fråga till er ÄR [badgrin]Dold text: vad kan man prata om och hur ska man bära sig åt när man pratar med personer som man kommer att se 5 dagar i veckan i 3 år?

va helst lite seriösa så kommer jag återgälda det på något sätt.. [ops]


   
Citera

Vincenco:

återgälda det på något sätt..

Nakenbilder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se till att bli klassens pajas så kommer alla älska dig och lärarna blir tvungna att bli överens med dig för att inte få hela klassen mot sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EasyLuckyFree:

Nakenbilder?

ja men då får du hjälpa mig först med detta [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dåren:

Se till att bli klassens pajas så kommer alla älska dig och lärarna blir tvungna att bli överens med dig för att inte få hela klassen mot sig

hmm det var en mycket bra idé
ska jag lägga på minnet [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

hmm det var en mycket bra idé
ska jag lägga på minnet [y]

Fantastiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NLP NLP NLP NLP NLP NLP

Det är allt jag svarar 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har aldrig bytt skola innan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Du har aldrig bytt skola innan

jo det har jag. fast då var det med några personer som man känt sen tidigare.. men detta är första gången då jag är helt själv [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ending Jon:

NLP

NEVER LIE PERFECT? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

NEVER LIE PERFECT? [confused]

neuro-linguistic programming eller neurolingvistisk programmering, kolla upp det [cool]


   
SvaraCitera

visa framfötterna och se till att hitta klasskamrater med samma intressen så lär det nog gå bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

neuro-linguistic programming

samverkan mellan sinnet och språket samt hur deras samspel påverkar vår kropp och vårt beteende ? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

men detta är första gången då jag är helt själv [sad]

Ja sant. Och ju äldre man blir desto svårare kan det va att få bra vänner liksom. Men lycka till. Finns nog andra i samma sits som du [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

samverkan mellan sinnet och språket samt hur deras samspel påverkar vår kropp och vårt beteende ? [shake]

Fortsätt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

ju äldre man blir desto svårare kan det va att få bra vänner liksom

ja den tanken hade jag också

Tickstart:

Finns nog andra i samma sits som du

mjoo det gör det [y]


   
SvaraCitera

Vincenco:

jo det har jag. fast då var det med några personer som man känt sen tidigare..

Tycker att det är bättre att bli helt själv än med några man känner, mycket lättare att lära känna nya människor då!
Sålänge folk vill bli pratade med brukar det inte vara så svårt, fråga dem en massa saker, se glad ut, hälsa på dem.[party]


   
SvaraCitera