Aviseringar
Rensa alla

Attack i Tyskland.1000 invandrare på 90 kvinnor Sammanlagt


Ämnesstartare

http://www.bbc.com/news/world-europe-35231046 .Jag har en länk här ifrån BBC Som berättar om en händelse som pågick vid nyårsafton. Vad tycker ni? Hur ska situationen ha skötits? Hur ska det förebyggas i framtiden? Vad kan vi som individer göra mot detta?


   
Citera

Skrev om detta i mina tankar just nu-tråden igår. Helt jävla sjukt. 1000 invandrare från Nordafrika och Mellanöstern som i flock springer runt och rånar, ofredar och våldtar ett hundratal kvinnor i Tyskland. 

Naturligtvis har detta sin grund i den kultur och de värderingar som finns i de länder som många av invandrarna kommer ifrån. Extremt naivt att tro att kvinnofientliga värderingar som många har försvinner så fort invandrarna kommer till ett nytt land. 

I Sverige är feministerna samtidigt knäpptysta, som vanligt när förövarna är invandrare. Och samtidigt inser inte politikerna att det största problemet med hög invandring inte är ekonomi utan den kultur och de värderingar som vi importerar till väst. 

Bara en av många anledningar till varför mångkultur är skadlig och varför invandring från dessa länder ska vara låg och kontrollerad.


   
SvaraCitera

Det är vidrigt och de borde skickas tillbaks ut på medelhavet.


   
SvaraCitera

*host* eh jag menar, det är deras kultur och den är precis lika bra som vår


   
SvaraCitera

Kvinnorna får skylla sig själva att de inte klär sig i niqab/burka. Eller nej jag menar, kvinnor ska ju ha rätt att klä sig hur de vill och det är alltid förövarens fel. Eller alltså both are fine I guess RodnarRodnar


   
SvaraCitera

Den här tråden är väl ett gränsfall vad som accepteras av UM innan man klassas som främlingsfientlig och blir bannad för resten av sitt liv från UM.  Cool

UM regel nummer 1 - kritisera aldrig en arab, afrikan eller muslim! Gör du det är du antingen främlingsfientlig, rasist eller nazist. Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Kvinnorna får skylla sig själva att de inte klär sig i niqab/burka. Eller nej jag menar, kvinnor ska ju ha rätt att klä sig hur de vill och det är alltid förövarens fel. Eller alltså both are fine I guess RodnarRodnar

stoner:
Den här tråden är väl ett gränsfall vad som accepteras av UM innan man klassas som främlingsfientlig och blir bannad för resten av sitt liv från UM.  Cool

UM regel nummer 1 - kritisera aldrig en arab, afrikan eller muslim! Gör du det är du antingen främlingsfientlig, rasist eller nazist. Skadeglädje

https://static.ungdomar.se/users/240984/forum/Nudy0t5_0.pn g" alt="Nudy0t5_0.png" />inte riktigt samma men lika


   
SvaraCitera

stoner: UM regel nummer 1 - kritisera aldrig en arab, afrikan eller muslim! Gör du det är du antingen främlingsfientlig, rasist eller nazist.

Jag har redan anmält tråden för detta.

Men det kan ju också vara en plan utförd av den bruna högern, de har genom patriarkatet tvingat 90 stackars kvinnor att ge false witness om att araber/nordafrikaner gav sig på dem. Det hade ju förklarat rätt mycket.


   
SvaraCitera

Verkar dock som om det var en utbrytargrupp ur de 1000 och inte alla som var inblandade. Spelar iofs inte så stor roll, men rätt ska vara rätt. 


   
SvaraCitera

Exakt, detta var en minoritet av alla invandrare och således betyder det ingenting. Lås tråd.


   
SvaraCitera

Tickstart: Jag har redan anmält tråden för detta.

Tack! Du gör antirasismen och feminismen en stor tjänst. Vi behöver fler aktivister som dig!


   
SvaraCitera

Läste att kvinnorna gick ensamma och väldigt nära inpå männen. Man kan ju inte förvänta sig att människor från en annan kultur ska veta att det är fel att misshandla, råna och våldta. De behöver kurser.


   
SvaraCitera

Ja, assålix, att ett gäng typer av storleken mindre ort drar ut och begår organiserad brottslighet är ju en kulturfråga. Dah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unnamed.png

Tickstart:

Jag har redan anmält tråden för detta.

Men det kan ju också vara en plan utförd av den bruna högern, de har genom patriarkatet tvingat 90 stackars kvinnor att ge false witness om att araber/nordafrikaner gav sig på dem. Det hade ju förklarat rätt mycket.


   
SvaraCitera
cloud

Tickstart: Lås tråd.

LET THE ARABS RAGE ON
NO FREE SPEECH FOR THE GOY


   
SvaraCitera