Aviseringar
Rensa alla

Attans järnspikar!!


Ämnesstartare

Den lilla rosetten på min BH lossnade just!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

LÅT MEJ HJÄLPA DEJ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

LÅT MEJ HJÄLPA DEJ!

Ne. [blush] Ska låta denna bh vara rosettlös. Då blir den ganska unik med tanke på att varenda underklädesplagg som finns att köpa numera tycks vara prydd med en liten liten rosett! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Ne. [blush] Ska låta denna bh vara rosettlös. Då blir den ganska unik med tanke på att varenda underklädesplagg som finns att köpa numera tycks vara prydd med en liten liten rosett! [cute]

typiskt[sad] antar att det bara är på tjejers underkläder, har aldrig fått se såna så vet inte om du hittar på eller inte[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

typiskt antar att det bara är på tjejers underkläder, har aldrig fått se såna så vet inte om du hittar på eller inte

Hahaha, nä tror inte pojkarna får några rosetter. Men smyg in på HM och titta du, varenda trosa och bh har den där nedrans rosetten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Hahaha, nä tror inte pojkarna får några rosetter. Men smyg in på HM och titta du, varenda trosa och bh har den där nedrans rosetten!

Bra tips[blush]


   
SvaraCitera

sötnos:

Hahaha, nä tror inte pojkarna får några rosetter.

Haha, vore lite kul om de hade haft det [crazy]


   
SvaraCitera

Limma fast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Limma fast

sötnos:

Ne. Ska låta denna bh vara rosettlös. Då blir den ganska unik med tanke på att varenda underklädesplagg som finns att köpa numera tycks vara prydd med en liten liten rosett!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är grejen med rosetten?
Ful och i vägen.


   
SvaraCitera

sötnos:

Limma fast en sol


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Limma fast en sol

En riktig sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Vad är grejen med rosetten?
Ful och i vägen.

Undrat många gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Undrat många gånger.

Kanske för att vi ska förstå att det är underkläder för kvinnor och inte råka ta fel.
Hade lätt kunnat missta pappas kalsonger för mina trosor om inte rosetten funnits där och väglett mig. [shake]


   
SvaraCitera