Aviseringar
Rensa alla

Åttas förra bild


Åtta

respons:

Åtta, visst har du sovit hos mig vid något tillfälle när jag bodde hemma också? Eller önsketänker jag bara?

Nejdå, det stämmer. Jag tänkte faktiskt på det (eller rättare sagt ert boende) imorse. Jag gillade ert boende skarpt!

Kom också på att det kan ha varit den första gången jag ätit äggröra, konstigt nog.

SwedenLand:

Obs, jag menar på riktigt

Han är seriös.


   
SvaraCitera

Åtta:

Lolwhut? [bigsmile]

Tror det är kostymen som gör det. Du ser ut som en ung bundsförvant till Ari Gold.

Åtta:

Instämmer. Det är därför jag bytte till en bild som på ett bättre sätt illustrerar mitt väsen - lätt utvecklingsstörd, men ändå med ett elitistiskt leende. [y]

Och den är ju faktiskt mycket bättre!

SwedenLand:

Obs, jag menar på riktigt [bigsmile]

Vi gick i samma gymnasieklass, delade säng x antal gånger och jag var den som introducerade honom för UM.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Ari

Ropade någon?[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

aristoteles:

Ropade någon?[blush][blush][blush][blush]

Nej.

Image


   
SvaraCitera

Har jag också trffat åtta? Det har jag inte väl? :O


   
SvaraCitera
Åtta

framtidstron är död:

Det har jag inte väl?

Nej, det har du inte. Något sådant glömmer man inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Vi gick i samma gymnasieklass, delade säng x antal gånger och jag var den som introducerade honom för UM.

Ska jag tro på det[bigsmile]


   
SvaraCitera

SwedenLand:

Ska jag tro på det[bigsmile]

Nej, uppenbarligen ljuger jag. Åtta är min idol och det är skitviktigt för mig att framstå som att jag känner honom, men egentligen gör jag inte det. [tard]


   
SvaraCitera
Åtta

SwedenLand:

Ska jag tro på det

[tard]

Varför skulle du inte tro på det? Det är sant alltihop.

EDIT: Nej, jag bara skojade. Det som Penstrokes skrev ovan är sanning.


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej, det har du inte. Något sådant glömmer man inte!

ehehehe jag glömmer typ hälften jag träffat! Ska jag verkligen lita på att du ger ett sådant starkt intryck, jag tycker du ser ganska from och, i brist på bättre uttryck (och då menar jag det), lite menlös ut!


   
SvaraCitera
Åtta

framtidstron är död:

jag tycker du ser ganska from och, i brist på bättre uttryck (och då menar jag det), lite menlös ut!

[sad]


   
SvaraCitera

Åtta:

ite menlös u

Men jag betonade ju att jag verkligen menade i brist på bättre uttryck :(:(:(
Vet att du kämpar hårt för din auktoritära karaktär, men den går inte riktigt hem hos mig ännu 🙁


   
SvaraCitera
Åtta

framtidstron är död:

Vet att du kämpar hårt för din auktoritära karaktär, men den går inte riktigt hem hos mig ännu

[cry]

Vad måste jag göra för att den ska kännas trovärdig? Jag har redan läst så mycket jag kan om härskartekniker, men det tycks inte räcka.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

delade säng x antal gånger

[y]


   
SvaraCitera