Aviseringar
Rensa alla

Attityder gentemot...


Ämnesstartare

Hej!

Jag studerar psykologi på högskolan i Kristianstad. Jag är nu inne i en mycket spännande studieperiod i och med att jag skriver min C-uppsats. Jag skulle behöva er hjälp, men låt mig först få berätta lite kort om min studie.

Syftet med studien är att undersöka vilka attityder som i dag råder gentemot de psykiskt sjuka samt den svenska psykvården. Är faktorer som kön, ålder och utbildning tongivande när det gäller vilka attityder vi har? Data insamlingen sker genom att ni, mina deltagare, får svara på en enkät.

En av svårigheterna är att få ihop tillräckligt många deltagare. Därför hoppas jag att ni kan avvara de få minuter det tar att svara på min enkät. Ni kan när som helst avbryta om ni skulle ångra ert deltagande. Du förblir anonym och den data som fås fram kommer endast att användas till uppsatsmomentet.

Länk till enkäten: http://studhkr.weebly.com/

Länken leder er till en till en startsida som sedan tar er vidare till google.docs där enkäten finns. Mer information än så kan jag tyvärr inte delge er i nuläget då det skulle kunna påverka era svar. Men när ni avslutat enkäten så kan ni läsa en grundligare beskrivning av min studie, om så önskas.

Ni får mer än gärna sprida länken vidare till era vänner via Facebook eller på er arbetsplats etc. Om det är något som är oklart eller om ni har några frågor innan eller efter ni deltagit så kan ni nå mig på: stud.psykologi@yahoo.com

Tack för ert deltagande


   
Citera

sry, för många frågor 


   
SvaraCitera

Peter har varit i kontakt  med oss och fått godkänt att lägga upp enkäten! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga problem S3ON!

Endel kan tycka att det är för många frågor andra har svarat att de tycker att det gick snabbt.
Om man jämför med andra enkäter på just detta område så får den nog anses vara högst normal i läng.

Tack för att du gav det en chans och att du ger dina synpunkter.

S3ON:

sry, för många frågor