Aviseringar
Rensa alla

attraherad av en 33åring, trodde aldrig att det skulle hända


Ämnesstartare

det är klart att jag har tyckt att nån som är 33 har varit snygg och sådär, men attraktion kan jag inte minnas att jag har känt...  

tror ni det är stressen som gör att jag känner detta? 


   
Citera
Ämnesstartare

vilken stress?

attraktion är inget val


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne naturligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tveksamt du Galen hur gammal är du? Har själv 0 problemas att känna mig attraherad av äldre. Men så bryr jag mig sällan om åldrar. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Akta dig han kan vara pedofil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drar mig också till äldre killar. Rodnar Men om jag agerar så är det med den yngre sorten av äldre hehe :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: vilken stress?

skolstrees, det gör ju grejer med hjärnan, det vet alla XD

murare:
Tveksamt du Galen hur gammal är du? Har själv 0 problemas att känna mig attraherad av äldre. Men så bryr jag mig sällan om åldrar. Söt

snart 18 

Holger igen:
Akta dig han kan vara pedofil.

mkt möjligt haha 

Cutenessoverload:
Jag drar mig också till äldre killar. Rodnar Men om jag agerar så är det med den yngre sorten av äldre hehe :3

fast 33?


   
SvaraCitera
reben

du skriver 33 som att det vore 100 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns en tjej i skolan förr. Hon var 16 och hade en pojkvän på 30 nåt. Folk hade mycket negativt att säga om det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ursäkta, var tvungen Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 33, rätt stor åldersskillnad. Men antingen är det faktiskt något, eller så är det tillfälligt bara. Om det inte har med skolstressen att göra, förstås. Men jag vet inte.


   
SvaraCitera

reben:
du skriver 33 som att det vore 100 år

haha eller hur! 33-åringar kan se ut som 25-åringar, typ. och det skulle du väl inte ha något problem med? attraktion är en sak, att ingå i ett förhållande etc är en annan. Folk kan vara attraktiva oavsett ålder.


   
SvaraCitera

"trodde aldrig det skulle hända" oroar mig lite. hade du tänkt fortsätta tända på 18-åringar när du är 30? heh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NATURLIGT

Tänder på vissa 40-åringar om det e till någon tröst. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Ursäkta, var tvungen

Den blir aldrig gammal!!! Hjärta


   
SvaraCitera