Aviseringar
Rensa alla

attraherad av en 33åring, trodde aldrig att det skulle hända


Ämnesstartare

cuzIcan: fast 33?

Ja, men det är ju inte åldern du attraheras av eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör väl alla mer eller mindre xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Den blir aldrig gammal!!! Hjärta

Sann skit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men du är inte ensam. Jag kan absolut tända på 30-40 åringar ute. T.o.m vissa har varit 40+. Så det är väll lugnt Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu är jag förvisso äldre än dig men har förmodligen kännt mig attraherad av killar äldre än 33 också. Förstår inte problemet Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Ja, men det är ju inte åldern du attraheras av eller?

33 is the magic nr Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: 33 is the magic nr

HAHHAHA! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer aldrig tända på någon över 30 , kommer aldrig hända 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Kommer aldrig tända på någon över 30 , kommer aldrig hända 😛 

Gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

Gay

l like young blood Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 En väldigt lång historia som kan göras oerhört kort: År 2010 blev jag upphånglad av en kvinna på 30+. Så nog kan 30-40 åringar gilla yngre också Söt


   
SvaraCitera
reben

Gurksallad:
 En väldigt lång historia som kan göras oerhört kort: År 2010 blev jag upphånglad av en kvinna på 30+. Så nog kan 30-40 åringar gilla yngre också Söt

hur vet du att d nt va 1 vad????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

hur vet du att d nt va 1 vad????

En vadå? En transvestit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
 En väldigt lång historia som kan göras oerhört kort: År 2010 blev jag upphånglad av en kvinna på 30+. Så nog kan 30-40 åringar gilla yngre också Söt

Jag med av en 26-27 det var det konstogaste jag nånsin vart med om xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

Jag med av en 26-27 det var det konstogaste jag nånsin vart med om xD

Aa, det kan jag förstå. Och att bli upphånglad av en 30+:are var en ytters konstig upplevelse. Framför allt som det var en sen kväll i jobbet Mycket gladFramför allt var det pinsamt. jag menar, det var en festkväll. Tänk så många som kan ha sett, lokalen var ju inte tom, direkt. Men, jag kan trösta mig med att hon var riktigt fräsch Blink
Men det var sjukt jobbigt. För jag fattade ingenting. allt var så sjukt. Jag missförstod situationen, och så gick det som det gick.
På den tiden hade jag jobb på kommunens Lokal-TV. Det var ett händelserikt år. Framför allt då de senaste 3 dagarna. Jag hade dessa tre dagar på raken 12-timmarspass Jag sov minimalt. Det var en massa events dessa dagar. Earth Hour, avslutningsdag på ungdomsgården (där jag jobbade redan då) med diskokväll. Och den sista dagen, dvs denna dag, jobbade jag 9:00-0:00. Det var en hel dag med tema kärlek. Den firades hela dagen i ortens ishall. Efter minimalt med sömn, och ha varit så aktiv alla dessa dagar, var jag väldigt trött.
Min chefs fru är av typ spanskt ursprung. Hela denna dag hade jag träffat hennes släktingar och vänner. det hade varit kramar, kindpussar och allt vad som medföljer i den kulturen.
Så var klockan nästan 0:00. Vi höll på att avsluta. Packa ihop kassettband, kameror och kamerastativ. Så kommer denna 30+:are kvinnan fram till mig. Hon frågar om jag var ledsen. Men det var jag inte. jag var bara väldigt trött, vilket kanske inte var så konstigt. Och jag förklarade att jag just bara var trött. Då omfamnade hon mig. Hon såg ut att komma från typ Spanien eller något. Jag antog att hon var en av min chefs frus polare eller släktingar, eller iaf något däråt. Och när hon då omfamnade mig trodde jag att det var en av dom jag hälsat på tidigare under dagen, och att hon då ville typ säga hej då. Så jag kramade tillbaka. Men det var en lång kram. Men det brydde jag mig inte om. Men så kindpussade hon mig. I och med vem jag trodde att det var, kramade jag tillbaka. Ville ju inte verka oartig. Kulturer, osv. Hon fortsatte att krama mig.
Jag var ju väldigt trött, så det kopplade ju inte riktigt. Hon pussade mig igen, och jag tänkte att oj, hon är väldigt artig.
Vi fortsatte att hålla om mig. Jag började ju undra om hon inte ska släppa någon gång.
Hon siktade in sig på ännu en puss, och den träffade min mun denna gång.
Förlåtande som jag är, antog jag per automatik att det bara var av misstag. Jag kanske råkade vinka huvudet fel, eller att det var hon som missade kinden.
Men i och med att jag inte kommenterade det, måste hon ha antagit att jag tyckte att det var okej. Så hon gav mig en munpuss till.
Trött som jag var stod jag och funderade över situationen. Och när jag väll kom tillbaka till verkligheten, märkte jag att hon slabbade runt med sin tunga i min mun. Jag var helt paff, så jag lät henne hållas. Men innan jag väl reagerade på att det var ett hångel... Hur lång tid kan ha gått? Det måste ha gått ett tag. Och hur många kan ha bevittnat? Lokalen var ännu full.
 Så avbröt hon hånglet, och frågade mig om jag ville ligga med henne.

Jag: Eh, va?
Jag fattade nada.
Hon: Vill du ligga med mig?
Jag: Nej, tyvärr. Det vill jag inte.

Då släppte hon mig och bad om ursäkt och sa att att det här var så fel Hon är äldre, och bla bla bla. Och så sa hon det som jag aldrig glömmer och som är den riktigt tunga biten. Hon sa att hon dessutom har sin son med. Jag trodde inte mina öron.

Och när jag såg hennes son blev jag rätt ledsen inuti. Hennes son på högst 6 år stod med stora bambiögon och bara tittade på oss.

Hon fortsatte att ursäkta sig. Och jag förklarade att det är lugnt. Att det var bådas fel. Så omfamnade hon mig igen. Och så ville hon fortsätta hångla. Jag ryggade tillbaka med huvudet och sa: Nej inte pussas, men kramas går bra.

Till sist lyckades jag pressa fram att jag var tvungen att gå.


   
SvaraCitera