Aviseringar
Rensa alla

Au pair


Ämnesstartare

jag går i 2:an på gymnasiet men är j*vligt skoltrött så jag tänkte åka som au pair till australien efter sommaren.

Är det någon här som har några erfarenheter som au pair och vill dela med sig av dem? Eller har tips på hur jag kan hitta en familj, jag vill helst inte gå igenom en förening som kostar pengar... Men det kanske ändå är bättre att göra det än att hitta någon familj privat??


   
Citera
Ämnesstartare

Det behöver inte gå bra, du kan vantrivas som fan, bara så du vet. Eller bli uppäten av krokodiler. Se upp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hört att fritzl-barnen har en källare ledig, du kanske kan bo där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fylgja:

Det behöver inte gå bra, du kan vantrivas som fan, bara så du vet.

Nä, jag vet att det inte behöver gå bra [shake], men jag vill verkligen prova på något nytt och komma bort från skolan ett tag.....


   
SvaraCitera

En vän till en vän, arbetade som au pair i Fraaankrike. Herrn i huset gjorde några, oönskade närmanden gentemot honom, och så. Vad jag förstått är det sådana saker, au pairs förväntas utföra, utöver barnpassning, etc.

Mycket nöje.


   
SvaraCitera

mörknäs:

hört att fritzl-barnen har en källare ledig, du kanske kan bo där?

HUMOR!! XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns det ingen här som kan ge ett seriöst svar??? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_13th:

En vän till en vän, arbetade som au pair i Fraaankrike. Herrn i huset gjorde några, oönskade närmanden gentemot honom, och så. Vad jag förstått är det sådana saker, au pairs förväntas utföra, utöver barnpassning, etc.

Haha, va mycket skitsnack. "En kompis kompis", låter ju trovärdigt


   
SvaraCitera

Wild:

Haha, va mycket skitsnack. "En kompis kompis", låter ju trovärdigt

åney, p17 som poserar med bar överkropp tror inte på vad jag säger [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

hört att fritzl-barnen har en källare ledig, du kanske kan bo där?

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_13th:

åney, p17 som poserar med bar överkropp tror inte på vad jag säger

Hahaha alltid lika kul [bigsmile]


   
SvaraCitera

sdfghjk:

finns det ingen här som kan ge ett seriöst svar??? [confused]

Välkommen till UM. De flesta svar som ges här är oseriösa. [smile]
Google is your friend.
Syon kanske inte är din vän, men hon har ju betalt för att hjälpa dig med sånt. Prata med henne är mitt råd.
Och ja, jag skulle gått igenom en förening hellre än letat upp en familj privat.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schackrutig:

Välkommen till UM. De flesta svar som ges här är oseriösa.
Google is your friend.
Syon kanske inte är din vän, men hon har ju betalt för att hjälpa dig med sånt. Prata med henne är mitt råd.
Och ja, jag skulle gått igenom en förening hellre än letat upp en familj privat.

Tack för ett seriöst svar!!! [bigsmile]Jag ska nog prata med syon i min skola... Men finns det några föreningar som har familjer i australien? Jag har inte hittat nån iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera