Aviseringar
Rensa alla

Au pair


Ämnesstartare

Hej! nu är det så att jag alltid har haft en dröm om att vara au pair i USA. Men nu har jag träffat en kille från England och jag gillar verkligen honom. Problemet är att jag måste välja mellan att vara au pair i antingen  England eller i USA. Väljer jag England och får vara med honom, Om jag väljer USA så förlorar jag honom, vilket jag inte vill, men vill endå inte ge upp min dröm för en kille. Vad hade ni gjort? Behöver lite hjälp 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Hur kmr det sig att du förlorar honom om du åker till USA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Hur kmr det sig att du förlorar honom om du åker till USA?J

För att efter jag har varit au pair i USA så ska jag försöka flytta dit. Få kontakter när jag är där som kan fixa jobb eller liknande. Och han ska plugga vidare i England. 


   
SvaraCitera

Om jag var dig hade jag valt England 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ser eran relation ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Om jag var dig hade jag valt England 

okejj 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petite:
hur ser eran relation ut?

vi båda gillar varandra jättemycket och han sa att han skulle göra allt för att få vara med mig. Men han måste plugga klart först innan han kan flytta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åk till USA. Ert förhållande kommer med all sannolikhet inte bli långvarigt och det finns massor av nya killar i USA.


   
SvaraCitera

Åk till England, du kommer troligen att ångra dig annars. Du kan ju ändå åka till USA tilsammans med honom när ni båda e färdiga med era studier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle valt england om jag var i din sits. Som Kalle97sa. Du kan ju åka dit tsm med honom senare. Roligare att ha med sig kille än att vara ensam enligt mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åk till honom och vänta tills han pluggat färdigt, sen flyttar ni till USA och får the perfect life liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle97:
Åk till England, du kommer troligen att ångra dig annars. Du kan ju ändå åka till USA tilsammans med honom när ni båda e färdiga med era studier.

ja vi sa att vi kunde göra det annars 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vevez:
Åk till honom och vänta tills han pluggat färdigt, sen flyttar ni till USA och får the perfect life liksom

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Skulle valt england om jag var i din sits. Som Kalle97sa. Du kan ju åka dit tsm med honom senare. Roligare att ha med sig kille än att vara ensam enligt mig 

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Åk till USA. Ert förhållande kommer med all sannolikhet inte bli långvarigt och det finns massor av nya killar i USA.

får se hur vi gör 🙂


   
SvaraCitera