Aviseringar
Rensa alla

Audicity


My dreams are her:

Jag har mina moraliska skäl.

Jasså det har du? Då hoppas jag verkligen att du inte har laddat ner någon av den elektroniskt framställda "musiken" du lyssnar på.


   
SvaraCitera

Kacki:

Jasså det har du? Då hoppas jag verkligen att du inte har laddat ner någon av den elektroniskt framställda "musiken" du lyssnar på.

Good music has value, men om artisten/bandet säger att det att det är okey att ladda ner musiken hej vilt då kan jag göra det.


   
SvaraCitera

kewtheiin:

Men som andra som inte ska spela in copyrightskyddat material, Berätta för dom hur man gör då?

My dreams are her:

Starta Audacity och sen väljer du i rullgardinsmenyn "What U Hear"(ljudkortet måste stödja det) spela upp ljudet från valfri källa och tryck på record i Audacity.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Good music has value, men om artisten/bandet säger att det att det är okey att ladda ner musiken hej vilt då kan jag göra det.

Det roliga är att du tror på det själv..


   
SvaraCitera

Kacki:

et roliga är att du tror på det själv..

Varför skulle det vara fel och ladda ner musiken(gratis) om artisten har tillåtit det?


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Varför skulle det vara fel och ladda ner musiken(gratis) om artisten har tillåtit det?

Jag pratar om din så kallade "moral". Det framgår ganska tydligt att du inte vågar säga att du laddar ner "copyright-skyddat" materiel här offentligt på forumet. AKTA FRA och APB [wink]


   
SvaraCitera

Kacki:

Jag pratar om din så kallade "moral". Det framgår ganska tydligt att du inte vågar säga att du laddar ner "copyright-skyddat" materiel här offentligt på forumet. AKTA FRA och APB

Du verkar inte tro på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tankar aldrig copyright filmer och musik...

Eller vem vet vad jag gör i min ensamhet [crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera