Aviseringar
Rensa alla

autism


ööörkarn:

Har bror med autism. Men jag förstår inte riktigt hur du lyckades hitta hit faktiskt, alla autistiska personer jag träffat (inklusive min bror) kan inte ens skriva. Än mindre komma ut på internet.

Hon syftar på högfungerande autism, det framgick i den nästan identiska tråden hon skrev.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Hon syftar på högfungerande autism, det framgick i den nästan identiska tråden hon skrev.

Om du hade läst isolas första svar till mig så hade du förstått att jag redan visste.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Om du hade läst isolas första svar till mig så hade du förstått att jag redan visste.

Jag läste det och sen skrev jag ett eget svar ändå.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag läste det och sen skrev jag ett eget svar ändå.

Det är min bror som är autistisk, inte jag. Jag behöver inte upprepningar.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Det är min bror som är autistisk, inte jag. Jag behöver inte upprepningar.

Jag struntar helt och hållet i vad du behöver. Jag skrev det för att ts skrev en annan tråd där hon påpekade att vad hon hade var just högfungerande autism, som jag låste eftersom kontentan var densamma som i den här.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag struntar helt och hållet i vad du behöver. Jag skrev det för att ts skrev en annan tråd där hon påpekade att vad hon hade var just högfungerande autism, som jag låste eftersom kontentan var densamma som i den här.

Wow någon har visst problem med PMS.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Wow någon har visst problem med PMS.

Jag har problem med att du är dryg och otrevlig. Vad du har problem med vet jag inte.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag har problem med att du är dryg och otrevlig. Vad du har problem med vet jag inte.

Jag blir bara lätt störd när folk berättar sådant de redan sett att jag vet. Jag gillar inte att bli tagen för en idiot. Det borde vem som helst begripa.


   
SvaraCitera

jag har atypisk autism


   
SvaraCitera

Jag har Asperger


   
SvaraCitera