Aviseringar
Rensa alla

Avatar The Last Airbender


Ämnesstartare

Jag tänkte skapa en tråd där man kan diskutera denna härliga tv-serie för er som är intresseradearrow-10x10.png.

Och för er som inte känner till denna serie(Vilket ni bordearrow-10x10.png) så kommerarrow-10x10.png här en liten sammanfattning av den.

Avatar utspelar sig i ett universum där världen är uppdelad i fyra nation som består av ett varsitt element. Eld. Vatten, Jord och luft. Allaarrow-10x10.png de fyra nationerna levde i fred och harmoni fram tills de att eldnationen startat krig mot resten av världen ett krig som skulle komma att bli kallad de hundraåriga kriget. De sägs att bara Avataren den ända som kan bemästra alla fyra element kan avsluta detta krig. Oturligt nog så är Avataren spårlöst försvunnen. Hundra år senare hittar syskonen Sokka och Katara den nye Avataren en ung pojke vid namn Aang fastfrusen i ett isflak och Avataren väcks till liv än en gång. Nu måste Aang tillsammans med sina vänner Sokka och Katara resa världen för att bemästra alla fyra element så han kan ta sig an eldnationens eldfurste och rädda världen. En uppgift som inte visar sig vara särskilt lätt då dom även blir jagad av Eldnationens prins Zuko som gör allt för att fånga Avataren. 


   
Citera

Bästa serien ju har du sett nya? Legenden om Korra heter den och den handlar nästa avatar är bara katara som lever alla andra är döda


   
SvaraCitera

Det är en grym serie, den nya var inte lika bra dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlackSnake:
Bästa serien ju har du sett nya? Legenden om Korra heter den och den handlar nästa avatar är bara katara som lever allaarrow-10x10.png andra är döda

Jodå jag har sett den den är också riktigt bra. Dock inte ens i närheten av den första


   
SvaraCitera
Ecklaz

avatar the last air bender är en riktigt bra serie mycket bättre än korra.
Därför undrar jag nu någon vet om det kommer komma filmer om serie tidningarna som gjort tex "The serch"


   
SvaraCitera
Ecklaz

en sak till kommer det komma en till Avatar serie?


   
SvaraCitera
1009
 1009

Åh den är så bra! Såg igenom den.i våras. Korra var en besvikelse tyvärr. Filmen vill jag inte ens se. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ecklaz:
avatararrow-10x10.png the last air bender är en riktigt bra serie mycket bättre än korra.
Därför undrar jag nu någon vet om det kommer komma filmer om serie tidningarna som gjort tex "The serch"

Tror intearrow-10x10.png dom kommer göra filmer om serietidningarna och skulle heller inte vara nödvändigt då serietidningarna duger alldeles utmärkt och behövs ingen filmversion om de.

Om de kommer komma en tredje serie återstår att se. Möjligtvis efter att Korra tagit slut i så fall.


   
SvaraCitera
Ecklaz

Tack för svar. Kan hålla med att det inte behövs film om serie tidningarna, undrade bara har själv läst de fläta tidningarna. 


   
SvaraCitera
Ecklaz

Jag har en till fråga när slutar korra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ecklaz:
Jag har en till fråga när slutar korra?

Tror intearrow-10x10.png de finns något officiellt slutdatum men de planerar en till säsong efter tredje vilket troligen kommer bli den sista.


   
SvaraCitera
Ecklaz

så du menar att det kommer komma mera avsnitt med korraLedsen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ecklaz:
så du menar att det kommer komma mera avsnitt med korraLedsen 

Dom har ju redan börjat med season 3 ifall du inte visste de.


   
SvaraCitera
Ecklaz

Jo tack jag vet. Har tittat lite på den men vissa avsnitt fattar man bara inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ecklaz:
Jo tack jag vet. Har tittat lite på den men vissa avsnitt fattar man bara intearrow-10x10.png

Tycker själv att Korra är rätt bra visst mycket sämre än den första men ändå en värdig uppföljare i mina ögon.


   
SvaraCitera