Aviseringar
Rensa alla

avgå.


Ämnesstartare

Avgå Jose Mourinho! du är en fantastisk tränare och fantastisk människa, kommer alltid respektera dig men du ska bort. att se Real Madrid, den största klubben genom tiderna bli upspelade på Santiago Bernabeu av Bayern i en CL semifinal är för mycket

sen ska vi inte glömma hans feget i Munchen. tack vare Mou som dröm 1-1 blev 2-1

och hur fan kan han inte våga trycka upp laget här och gå för 3-1!? snälla avgå Mourinho, Madrid är för stort för dig.

och Kaka, snälla lämna. du var fantastisk en gång i tiden men nu är du bara pinsam

samma gäller Di Maria. mest överskattade fotbollsspelaren på jordklotet

Bort med er 3!

iHala Madrid i med och motgång!


   
Citera
Ämnesstartare

hoppas dom läser det här nu då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hoppas dom läser det här nu då

[love]

OnT:

Jävligt tråkigt för gänget i vitt men jävligt kul för grabbarna i rött, grymma matcher också.

Vem har du tänkt som lämplig ersättare för Mourinho då? Sen att kaká är pasé(hehe) är ingen större nyhet.

Tack Bayern för hundralapparna iaf, men ja, detta borde ha varit reals år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bridget Jones:

[love]

du kan vaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bridget Jones:

, grymma matcher också.

ja det var det

Bridget Jones:

Vem har du tänkt som lämplig ersättare för Mourinho då? Sen att kaká är pasé(hehe) är ingen större nyhet.

nej Kaka har varit halvdöd i flera år nu.

vet inte riktigt vem som ska ta över real. jag gillar Athletic Bilbaos coach, Bielsa eller vad han heter. gamle Vicente del Bosque är lite av en dröm. sedan älskar jag Jogi Löw men vet inte om han hade passat. Wenger gillar jag också. tror dessa är mina favoriter


   
SvaraCitera