Aviseringar
Rensa alla

Avgörandet


Ämnesstartare

dazed:

Du menar att han Lagerbäckade sönder sig? Jo det är sant, jag tror han ville för mycket, men faktum är dock att Real ska vara tacksamma att dom har honom. Du får en ligatitel av honom iaf då räcker det med att vi får Guardiola's huvud på ett fat imorgon istället.

haha jag är ett realmadrid fan. senast vi var i CL final var 2002 så en liten ligatitel räcker inte på lång väg. en final iår och en ligatitel hade gått men den här förlusten sved som fan. Pep skiter jag rätt mycket i. han och hans assisterande Tito som tar över påminer mig mycket om Tyskland ala VM 2006. som klinsmann och Löw. Klisnmann är ansiktet precis som Pep och Löw var taktikern precis som Tito. jag tror inte på nån stor skillnad där

sen vetfan vad Mou tänkte asså men jo. var lite Lagerbäck över honom. asså en förlust kan jag ta men att se Real Madrid spela deffensivt mot Bayern på Bernabeu svider. så gör man inte

jag förlåter honom endast om han vinner CL nästa år. och först säljer Di Maria, Kaka och Pepe till sommaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag förlåter honom endast om han vinner CL nästa år. och först säljer Di Maria, Kaka och Pepe till sommaren

Ja fyfan vad jag hatar Pepe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja fyfan vad jag hatar Pepe.

verkligen. jag gillade pepe mycket förr, han är grym liksom. men han har förvandlats till ett jäkla svin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

verkligen. jag gillade pepe mycket förr, han är grym liksom. men han har förvandlats till ett jäkla svin

En annan sorts grymhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

En annan sorts grymhet.

mhm


   
SvaraCitera