Aviseringar
Rensa alla

Avinstallera Wrath Of The Lich King?


Ämnesstartare

Jag undrar om det går att avinstallera World of Warcraft Wrath of the lich king ? allså bara den, så man har kvar Burning crusade o det ? Går det ? isf hur ?


   
Citera

Muscle_boy:

Jag undrar om det går att avinstallera World of Warcraft Wrath of the lich king ? allså bara den, så man har kvar Burning crusade o det ? Går det ? isf hur ?

Du tror inte det vore bättre att skriva på WoW-forumet istället ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Formatera om datorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avinstallera hela WoW istället om du nu ska avinstallera WOTLK.. Ska du sluta spela eller vad? [chocked]


   
SvaraCitera

men ditt pucko, levla upp en karaktär till 70 då sen kan du ju ignorera allt som har med wotlk att göra

problem solved[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JooZ:

Avinstallera hela WoW istället om du nu ska avinstallera WOTLK.. Ska du sluta spela eller vad? [chocked]

Ska inte sluta spela. Bara lirat på min polare's acc. så ja va tvungen o tanka WoTLK. sen nu ska ja köra på mitt ^^ och ja undrar om det går att bara avinstallera WoW WoTLK ?


   
SvaraCitera

Du kan ju spela på ditt konto iallafall.


   
SvaraCitera

Så ditt account är alltså bundet till Burning Crusade,
men du har Wrath of the Lich King på datorn?
Isåfall är det väl bara att ominstallera.


   
SvaraCitera

Accounts är väl inte bundna till olika expansioner?


   
SvaraCitera

Homunculi:

Accounts är väl inte bundna till olika expansioner?

Hm, kanske inte var så, nej.


   
SvaraCitera
Tyrael

Muscle_boy:

Jag undrar om det går att avinstallera World of Warcraft Wrath of the lich king ? allså bara den, så man har kvar Burning crusade o det ? Går det ? isf hur ?

Alltså att du installerat WotLK på din dator är precis samma sak som att ha laddat ner ännu en patch, du kan alltså fortfarande spela och det tar precis lika mycket plats..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera