Aviseringar
Rensa alla

Avliva hund.


Ämnesstartare

Vi funderar på att avliva vår vovve då det känns som hon blir allt värre 🙁 Det känns jäkligt tråkigt och sorgligt faktiskt.

Hur känner ni när man måste göra sådant? 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Ska ni göra det själva? Asså inte lämna in till veterinär? FörvånadLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Ska ni göra det själva? Asså inte lämna in till veterinär? FörvånadLedsen

Var ju det jag mena såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Ska ni göra det själva? Asså inte lämna in till veterinär? FörvånadLedsen

Var ju det jag mena såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Var ju det jag mena såklart

att ni ska göra d själva? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

att ni ska göra d själva? 

Vetrinär... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Vetrinär... 

Okay, aa men vänta inte ut det för långt dårå, vovven lider nu och så eller, ni märker d? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Okay, aa men vänta inte ut det för långt dårå, vovven lider nu och så eller, ni märker d? 

Vet inte. Hon har artros i lederna och hennes mage är typ förstörd men det syns inte fysiskt på henne att hon lider, men hon har på sistone blivit väldigt rädd för trappor, hon vill knappt promnera mer och hennes mage har varit mer instabil än vanligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Vet inte. Hon har artros i lederna och hennes mage är typ förstörd men det syns inte fysiskt på henne att hon lider, men hon har på sistone blivit väldigt rädd för trappor, hon vill knappt promnera mer och hennes mage har varit mer instabil än vanligt. 

Det låter som en bra idé att ta den till en veterinär iaf! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det låter som en bra idé att ta den till en veterinär iaf! 

Jo men de är dyra och vi har varit där för typ ett år sedan och de sa "avliva henne, finns inget vi kan göra mer."


   
SvaraCitera

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

TÄNK PÅ MIG! jag kmr gråta floder, stackars chelsea :'( <3


   
SvaraCitera
reben

en del av det ansvar man får ta. grymt att låta djuret lida för att man sj tkr "det är jobbigt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi avlivade får förra katt när hon var svårt sjuk. Det kändes verkligen hemskt då men i efterhand är jag verkligen glad att vi gjorde det för hon mådde så dåligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

TÄNK PÅ MIG! jag kmr gråta floder, stackars chelsea :'( <3

Jag vet 🙁 Typ så jag känner, det är verkligen assvårt faktiskt. Vi vet liksom inte, lider hon eller lider hon inte? Har hon ett värdigt hundliv eller inte? 🙁 Fint att du skänker en tanke iaf Hjärta Jag som ville att hon skulle få hälsa på Iffy ju 🙁

reben:
en del av det ansvar man får ta. grymt att låta djuret lida för att man sj tkr "det är jobbigt"

Ja men lider hon? Vi vet liksom inte, vi försöker ju göra vad som är bäst för henne, inte oss. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
Vi avlivade får förra katt när hon var svårt sjuk. Det kändes verkligen hemskt då men i efterhand är jag verkligen glad att vi gjorde det för hon mådde så dåligt 

Ja, det är svårt men i sådana lägen är det ju bäst 🙁 Fast här är det så svårt, hon är bara 4 också...


   
SvaraCitera