Aviseringar
Rensa alla

Avpixlat


Ämnesstartare

Avpixlat är den nya sortens nyheter. Gammelmedia, som är politiskt korrekta, toppstyda, och ständigt partiska, kan slänga sig i väggen. Det är sidan där man inte vill tvinga på människor islam samtidigt som alla i Sverige ska tvingas på Kristendomen, eftersom det är tradition (!).

Man blir nästan rädd då man läser på denna ''neutrala'' och ''vetenskapliga'' sida. För alla galna påståenden har vetenskapliga belägg. Ännu mer rädd blir man då man läser alla efterblivna kommentarer.

Vad är det för dårar som hänger på denna sida? Varje artikel ser ut att vara skriven av Död&Återfödd, med en stor touch av  hat och ännu mer ordbajseri- Hur många röster får SD från detta dårhus? Vad är det för typer av folk som hänger där? Är det SD brunskjortor? bjud gärna på någon god artikel från avpixlat också

Upplägg

Inriktes: Klagomål om invandring.

Brott: Klagomål om invandring

Invandring: Klagomål om invandring

Opinion: Klagomål om invandrare och diverse förtelser

EU: Klagomål om EU och invandrare

Ekonomi: Klagomål om invandrare

Vård/omsorg: Klagomål om invandrare

Ubildning: Klagomål om invandrare

Arbetsmarknad: Klagomål om invandring och andra partier

Kultur: Klagomål om invandring

Jämställdhet: Klagomål om invandring och feminism

Religion: Klagomål om religion

Ordbok och Fraser: Etablissemanget, pk-maffian, vänstermedia, gammelmedia, anti-rasist är bara ett kordord för anti-vit,  DDR, massinvandring, eurabia, svenskfientlighet, Vänsterextremist


   
Citera
Ämnesstartare

Pfff avpixlat är den enda sida som ger oss dom sanna ocensurerade nyheterna. avpixlat är den enda neutrala sidan som inte censureras.

Ja, det där är sarkasm.

Du skriver "klagomål om invandrare/invandring", jag ser snarare hela sidan som en enda stor hets-sida mot alla som inte är blonda och blåögda och inte har ett typiskt svenskt för- och efternamn (vad nu det är). Ska man skriva kommentarer på den sidan ska man helst heta Sven Svensson.

Patrick: Vad är det för typer av folk som hänger där?

Sidan har fått donation(er) av (bland annat) Kent Ekeroth. Säger en del om både SD och vad det är för folk som hänger på och hyllar avpixlat...

Håller man förresten fortfarande på o hänger ut personer med för- och efternamn utan någon som helst grund att det faktiskt är rätt för- och efternamn och att man inte bara tagit någon invandrares namn som någon har något emot? Väntar bara på dagen jag hängs ut på den sidan med påståendet om att jag mördat eller våldtagit... Dagen det händer kommer jag att lägga ner alla resurser jag har på att hitta det fega ynkliga kräk som är grundaren för den sidan som gått under jorden.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Du skriver "klagomål om invandrare/invandring", jag ser snarare hela sidan som en enda stor hets-sida mot alla som inte är blonda och blåögda och inte har ett typiskt svenskt för- och efternamn (vad nu det är). Ska man skriva kommentarer på den sidan ska man helst heta Sven Svensson.

Jo, det är nog ingen tvekman om det, men min poäng var att sidan är en stor  klagomur... nästan skrattretande. alla partier är skit, invandringen är skit, ekonomin är skit, kulturen är skit, jämställdheten är skit...hat och missnöje kastas åt alla håll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Dagen det händer kommer jag att lägga ner alla resurser jag har på att hitta det fega ynkliga kräk som är grundaren för den sidan som gått under jorden.

vem har grundat sidan?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Avpixlat är exakt som gammelmedia politisktdriven och ständigt partisk. Det finns inget medieorgan som inte är det. Enda möjliga skillnaden är att perspektivet inte är som övriga mediers.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avpixlat är fungerar som en utmärkt motpol till media. Man belyser nyheter som vanlig media inte vill ta upp, i sin jakt på att dölja invandringens negativa konsekvenser, och dessutom fungerar sidan som en bra samlingsplats för invandringskritiker och SD-sympatisörer där man enkelt kan hitta nyheter om SD och invandringen. Anledningen till att det mesta handlar om invandring är ju just att media döljer dessa nyheter, och syftet är ju just att belysa det som vanlig media inte belyser. Avpixlat i sig är partiska och deras egna fakta ska inte tas allt för seriös, däremot refererar man ju nästan alltid till riktiga källor och det är ju främst där man får hämta informationen. Själv struntar jag oftast att läsa vad avpixlat själva skriver utan främst är det länkarna man postar som jag läser. Att det kommentarfälten ständigt fylls av hat är en helt felaktig och överdriven bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en bra sida för att rensa ut pappskallar; hänvisar man till den är man utvisad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rasister ville också ha en nyhetssida. Då uppstod denna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
vem har grundat sidan?

kanske denne man http://www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article3721474.ece

– Jag tycker alla går åt samma håll – det är kulturmarxism.
Nyhetsbevakningen är inte neutral, inte objektiv. Folk vill faktiskt
veta vilken etnicitet brottslingar har, sade han.

brottslingars etnicitet är väldigt viktigt för honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra sak man får skriva vad man tycker där, alla måste inte hålla med varandra
trodde det var dåligt förut men det är inte alls så som de skriver om det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk  som läst i vanlig media kommer dit och hatar dom


   
SvaraCitera
Robler

krasus90:

kanske denne man http://www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article3721474.ece

– Jag tycker alla går åt samma håll – det är kulturmarxism.
Nyhetsbevakningen är inte neutral, inte objektiv. Folk vill faktiskt
veta vilken etnicitet brottslingar har, sade han.

brottslingars etnicitet är väldigt viktigt för honom.

Undra vilka han menar med "folk". Rasister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robler:

Undra vilka han menar med "folk". Rasister?

Nej. Vanliga hederliga svenska medborgare menar han.


   
SvaraCitera
Robler

NiklasW:

Nej. Vanliga hederliga svenska medborgare menar han.

Då är jag visst inte vanlig hederlig svensk medborgare lägre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Nej. Vanliga hederliga svenska medborgare menar han.

haha, åh..


   
SvaraCitera