Aviseringar
Rensa alla

avrätta alla sura gamlingar


Ämnesstartare

gamla gubbar och kärringar som tycker att de förtjänar all respekt i världen och blir skitsura bara man råkar inte hälsa på dem trevligt

kan de inte fatta att man själv kanske har en överjävlig dag och inte vill prata eller vara trevlig? jag HATAR verkligen alla jävla sura pensionärer, det är fan samhällets bottenskrap

finns det något som kan förstöra en hel dag så är det när man utan anledning får skäll av någon röten människa i 80-års åldern

kan de inte bara dö=???


   
Citera
Ämnesstartare

Håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palla ta åt sig när dom är så pass gamla.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Palla ta åt sig när dom är så pass gamla.

De borde inse att deras synsätt på världen är aningen förlegat och låta oss stackars oskyldiga ungdomar vara ifred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är synd om de gamla, moderaterna ger inte dem en del av kakan vilket är orättvist!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

de är synd om de gamla, moderaterna ger inte dem en del av kakan vilket är orättvist!

Helt föreståeligt, eftersom de enligt moderaternas filosofi redan borde ha tjänat ihop sin egna del av kakan och inte behöva någon annans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

gamla gubbar och kärringar som tycker att de förtjänar all respekt i världen och blir skitsura bara man råkar inte hälsa på dem trevligt

när dom va små blev dom ju typ piskade om du inte skötte sig som dom vill att vi ska sköta oss idag, så har lite förståelse.
fast oooja, dom är jävligt irriterande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

när dom va små blev dom ju typ piskade om du inte skötte sig som dom vill att vi ska sköta oss idag, så har lite förståelse.
fast oooja, dom är jävligt irriterande.

ändå onödigt att skälla ut främlingar, man vet aldrig vad som händer i deras liv för tillfället. skulle aldrig få för mig att skälla ut en främmande människa utan anledning, eller för en småsak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

ändå onödigt att skälla ut främlingar, man vet aldrig vad som händer i deras liv för tillfället. skulle aldrig få för mig att skälla ut en främmande människa utan anledning, eller för en småsak.

Jopp håller helt med. men gamlingar är som dom är... antagligen kommer vi inte vara likadana när vi blir gamla, hoppas jag iaf [censur]


   
SvaraCitera

Matilda1988:

ändå onödigt att skälla ut främlingar, man vet aldrig vad som händer i deras liv för tillfället.

Det är sant, men å andra sidan kanske inte vi vet vad som händer i de gamla människornas liv och vad som egentligen orsakar en utskällning?

Det gör ju det inte på något sätt rätt att skälla ut någon utan anledning, men är jag på riktigt uselt humör kan nog också jag häva ur mig en del otrevligheter utan att mottagaren verkligen förtjänar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Det gör ju det inte på något sätt rätt att skälla ut någon utan anledning, men är jag på riktigt uselt humör kan nog också jag häva ur mig en del otrevligheter utan att mottagaren verkligen förtjänar det.

Ja och då är de inget konstigt att mottagaren tycker du är en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

riktiga typer dåm därra, håler aldrig up dören åt en å på bussen så snor dåm altid sitplatserna å har ja en så kåmer en å säjer at de e hans plats så ja får stå up. å i kassan så e dåm sega, hur svårt ere at ta up 300 hundra spän va.


   
SvaraCitera

wakajwaka:

Ja och då är de inget konstigt att mottagaren tycker du är en idiot.

Fair enough [bigsmile]
Men eftersom jag vet hur risigt humör jag kan ha så har jag lättare att förstå folk som under fel omständigheter kan lacka ur på småsaker. "Låt den som aldrig har syndat kasta den första stenen".


   
SvaraCitera