Aviseringar
Rensa alla

Avregga?


Ämnesstartare

Skolan börjar imorron och därför kanske det är bäst för mig att avregga. Det är viktigare att plugga än att vara inne på UM. [no-no]
(Nej, kan inte bara sluta vara inne...)


   
Citera
Vision

Miuuw:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

Inte för att jag känner dig men ändå! [blush]


   
SvaraCitera
Vision

Kan ju vara inne på helger och sånt! Och som paus i pluggandet! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Kan ju vara inne på helger och sånt! Och som paus i pluggandet! [wink]

Jo kanske. 🙁 Men samtidigt, finns så många irriterande människor här. :@ (inte du)


   
SvaraCitera
Vision

Miuuw:

Jo kanske. 🙁 Men samtidigt, finns så många irriterande människor här. :@ (inte du)

Ääeeh. strunt i dem, var med dem roliga istället! [y]


   
SvaraCitera
Vision

Miuuw:

🙁

Varför är du uppe såhär tidigt btwwww?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Varför är du uppe såhär tidigt btwwww?

Vaknar typ så tidigt nu för tiden, tack vare att folk väsnas. [cool] Men d gör inget, skolan börjar ju imorron liksom, så lika bra och vänja sig ändå


   
SvaraCitera
Vision

Miuuw:

Vaknar typ så tidigt nu för tiden, tack vare att folk väsnas. [cool] Men d gör inget, skolan börjar ju imorron liksom, så lika bra och vänja sig ändå

Hihi okej. Men det är ju nästan bara bra [y] Är du morgonpigg? Jag önskar att jag var det [n] Vaknar typ 13:00 i vanliga fall såátteh..JAa.

Förlåt om jag är jobbig och stör men jag är pigg och har inget att göra. Vaknade av min mamma som gjorde frukost klockan 6. Är jättepigg och förkyld och har inget och göra. Har SMS:att vänner men ingen svarar. Jävla kossor. [mad] Vill att någon ska komma hit och se film med mig och dricka tee, men som sagt svarar ingen så jag får sitta och vara nörd på UM. Det har ju sin charm det med! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Är du morgonpigg?

Nej, egentligen inte, men jag har ju blivit van vid att vakna tidigare nu. [y]

Vision:

Vaknade av min mamma som gjorde frukost klockan 6. Är jättepigg och förkyld och har inget och göra.

Har inte heller något att göra! Ska typ sminka mig och fixa håret bara. Och väntar på att min mamma ska vakna så jag kan ringa och tigga pengar. [mad] (Vill shoppa idag! <3)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

[love]


   
SvaraCitera
Vision

Miuuw:

Har inte heller något att göra! Ska typ sminka mig och fixa håret bara. Och väntar på att min mamma ska vakna så jag kan ringa och tigga pengar. [mad] (Vill shoppa idag! <3)

Jag har duschat och läst bok och kollat på tv. Tiggde pengar av min mamma men fick bara 12,50 kronor [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

:@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

[love]

[no-no]

Vision:

Jag har duschat och läst bok och kollat på tv. Tiggde pengar av min mamma men fick bara 12,50 kronor [mad]

Har duschat, ätit frukost och diskat. (Roligt.) Hahaha! Tänkte tigga till mig typ 2000, måste nämligen köpa ny mobil idag (ska egentligen göra det i helgen men palla vänta? ;£) roligt och gå runt utan mobil i sthlm o typ bli mördad/våldtagen ;£

likgiltig misär:

:@

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

[mad]

:((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likgiltig misär:

:((

UM är icke bra, egentligen. [no-no] Tar för mycket av ens tid!


   
SvaraCitera