Aviseringar
Rensa alla

Avreggande faggots!


Ämnesstartare

Jag förstår inte riktigt grejen med att avregistrera när man tröttnat på en site, är väl bara att inte logga in? Bara onödigt att behöva skapa ett nytt konto om man nu kommer tillbaks.

Attentionwhore:igt att avregga och skapa tråd om det [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Håller med! [mad]

[cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, ganska kazzt.


   
SvaraCitera

Man kanske inte *vill kunna* logga in för att man inte kan låta bli? Så var det för mig. Fast sen gjorde jag ett nytt konto i samma namn så det sket sig.

Lät en polare råhaxxa min dator en gång med alla möjliga knep och knåp så att jag inte skulle kunna gå in på bilddagboken över huvud taget. Fast till slut lyckades jag knäska mig förbi allt ändå. Är man beroende så är man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Är man beroende så är man.

Då kommer man ändå bara tillbaks, spelar det ingen roll om man avreggar eller inte.


   
SvaraCitera

Buddah:

Då kommer man ändå bara tillbaks, spelar det ingen roll om man avreggar eller inte.

De tror väl på hoppet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan förstå dem, till viss del.


   
SvaraCitera
loita

ja jag har aldrig avreggat mig men tröttnat flera gånger och skitet i sidan i några månader, men mitt konto är kvar ^-^


   
SvaraCitera

Buddah:

Attentionwhore:igt att avregga och skapa tråd om det

Om jag i något weird universum någonsin skulle få för mig att lämna UM, så vill jag i alla fall göra det med ett SPLASH! (eller vad folk nu brukar säga)

Men nej, jag kommer vara kvar. Forever and ever and ever [love]


   
SvaraCitera

Jag kan inte lämna UM, även om jag är alldeles för gammal för det här. UM kan inte ge mig mer än den/det redan har, men jag har ingen annanstans att ta vägen, så jag får väl hänga kvar tills jag dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en del gör ju så också men d märkts inte lika mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Medhåll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile][sad][smile][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man vill sticka 100 % eller byta identitet så avreggar man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera