Aviseringar
Rensa alla

Avregghysteri!!


Ämnesstartare

Hur jobbar vi preventivt med att motverka denna avregghysteri? [cry][cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har också tänkt att avregga mig [cry] men tänker fan inte göra de, för har redan gjort det massa gånger, dax att göra något nytt [cool] att inte avregga [cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de flesta kommer ju tillbaka ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

de flesta kommer ju tillbaka ändå

ja, men med nya nick, och det är förvirrade [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

ja, men med nya nick, och det är förvirrade

äh, tycker de flesta brukar vara ganska öppna med vad de hette förut [smile] du får hänga med i svängarna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

äh, tycker de flesta brukar vara ganska öppna med vad de hette förut du får hänga med i svängarna!

vad är exempelvis dina tidigare nick? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

vad är exempelvis dina tidigare nick?

enhimmelskdrog och ehd igen [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

enhimmelskdrog och ehd igen

åhå gillar ditt nya nick iof, kanske inte så dåligt egenligen med avreggningar [cute]


   
SvaraCitera

tror man kan motverka det genom att ha lite niceare klimat hrä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

tror man kan motverka det genom att ha lite niceare klimat hrä

jag jobbar på det, vill du vara med i kampen kära elverpigen ? hur föreslår du att vi går tillväga? [cute]


   
SvaraCitera

kulturmarxisten:

jag jobbar på det, vill du vara med i kampen kära elverpigen ? hur föreslår du att vi går tillväga?

vi lär oss hur man skär bort elakdelen av hjärnan på folk sen surprisear vi i slutet av en umträffnär alla är sådär fulla och goa och opererar dem. fördel: krävsinteså mkt smärtlindrare/sövning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja usch och fy


   
SvaraCitera
sincan

Det finns tre typer av avreggare tänker jag.
1: De som tröttnat.
2: De som tycker att um tar för mycket tid av deras liv.
3: De som vill ha uppmärksamhet, vilka lämnar med buller och brak, och med största sannolikhet läser trådarna om sig själva för att må bra. Detta för att senare komma tillbaka med ett nytt nick och låta det gå ett par dagar innan de ger sig till känna.


   
SvaraCitera

sincan:

3: De som vill ha uppmärksamhet, vilka lämnar med buller och brak, och med största sannolikhet läser trådarna om sig själva för att må bra. Detta för att senare komma tillbaka med ett nytt nick och låta det gå ett par dagar innan de ger sig till känna.

... och dessa är starkt överrepresenterade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

3: De som vill ha uppmärksamhet, vilka lämnar med buller och brak, och med största sannolikhet läser trådarna om sig själva för att må bra. Detta för att senare komma tillbaka med ett nytt nick och låta det gå ett par dagar innan de ger sig till känna.

Jo, precis de känner brist på uppmärksamhet, de känner sig utanför. Eller?

Proteus:

... och dessa är starkt överrepresenterade.

indeed.


   
SvaraCitera