Aviseringar
Rensa alla

AVREGISTRERAR MIG PGA AVATAR-BUGGEN!!


Ämnesstartare

har avreggat alla trollkonton jag hade kvar..... av de jag hade access till alltså (resten är perm-bannade)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det för jävla trams att avregistrera sig bara för att inte UM fixar problemet med avatarerna? Att INTE UM fixar problemet är i sig en skam... men... att avregistrera sig som en protest ligger på sandlådenivå.

SKÄRP ER! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woho du avregistrerar dig, tror inte dom bryr sig så mkt tbh..


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Niklas:
Är detta en folkrörelse? Ska vi alla avregistrera i protest? 😮

Axelinaaas:
Jaaa alla avreggar sig

adaq:
Jag vill... Men ändå inte

Lyssna inte på trollen, de avreggar och omreggar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag tycker inte de är inkompetenta, de har ju tagit bort mig massa gånger. Det borde väl vara det viktigaste?


   
SvaraCitera

Inte min UM-ledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

Lyssna inte på trollen, de avreggar och omreggar sig.

fast var ändå en hyfsat bra ide... om folk avreggar kanske de fixar sidan nån gång


   
SvaraCitera

Om du ändå gör det, joina gärna mitt forum,  http://snacka.org/Forum.html .


   
SvaraCitera
Haien

stoner:
Vad är det för jävla trams att avregistrera sig bara för att inte UM fixar problemet med avatarerna? Att INTE UM fixar problemet är i sig en skam... men... att avregistrera sig som en protest ligger på sandlådenivå.

SKÄRP ER! Blink

Men vem vet, det kanske äntligen händer något om alla medlemmar plötsligt försvinner av protest...

Getrekt:
woho du avregistrerar dig, tror inte dom bryr sig så mkt tbh..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁 um e fett tråkigt utan profilbild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal: JA!!!

Istället för att lägga ner tid på att jaga och banna användare bara för sakens skull kan de se till att laga alla buggar som har varit i flera år. Sökfunktionen är ett annat exempel. Den har inte fungerat ordentligt på 4-5 år. Det sades att det skulle bli bättre när UM6 kom, men istället har det bara blivit sämre. På en seriös sida hade man fixat detta direkt.

stoner: att avregistrera sig som en protest ligger på sandlådenivå.

Nja, hade kanske kunnat vara en fungerande metod om de inte hade återreggat 5 min senare. Det gör det bara patetiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Högsta Hönset: Istället för att lägga ner tid på att jaga och banna användare bara för sakens skull kan de se till att laga alla buggar som har varit i flera år. Sökfunktionen är ett annat exempel. Den har inte fungerat ordentligt på 4-5 år. Det sades att det skulle bli bättre när UM6 kom, men istället har det bara blivit sämre. På en seriös sida hade man fixat detta direkt.

Ganon? Glad


   
SvaraCitera

grin då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lavendel:

Ganon? Glad

Nej, din mamma.


   
SvaraCitera

ladda ned (2).jpg


   
SvaraCitera