Aviseringar
Rensa alla

Avskräckande med långa tjejer? :s


Ämnesstartare

Hej, jag är ca 176-177 cm lång och e jättekär i en kille men han e lite kortare än mig, typ 2-3 cm. Jag vågar ju inte säga nått till han för tänk om han tycker att det är "läskigt" med långa tjejer? Vad tycker ni?[tard]


   
Citera

att längd inte spelar någon roll så länge som det inte rör sig om extremer


   
SvaraCitera

ja fy fan långa tjejer är det värsta jag vet


   
SvaraCitera

Hade aldrig gått nära en tjej som var hela 2cm längre än mig själv. Jättar är inte att lita på[no-no]


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

byststorleken är vad som räknas


   
SvaraCitera

långa tjejer gör ingenting, men längre än mig (192+) skulle nog ta ett tag att vänja sig vid.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jungman Jansson:

byststorleken är vad som räknas

när börjar det bli avskräckande då? [surprised]


   
SvaraCitera

Jungman Jansson:

att längd inte spelar någon roll så länge som det inte rör sig om extremer

när blir det extremt då?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ont: 2-3 cm längre är ju ingenting. tycker han det är läskigt är han en tönt! [smile]


   
SvaraCitera

grums:

när blir det extremt då?

finns ingen definitiv gräns, men 1,20 samt 2,30 känns lite extrema


   
SvaraCitera

p.s Det är snyggt med långa tjejer om de har bra hållning.


   
SvaraCitera

Tvärtom.


   
SvaraCitera

DiggersGirl:

men han e lite kortare än mig, typ 2-3 cm.


   
SvaraCitera

DiggersGirl:

176-177 cm lång och e jättekär i en kille men han e lite kortare än mig, typ 2-3 cm. Jag vågar ju inte säga nått till han för tänk om han tycker att det är "läskigt" med långa tjejer?

Äsch. Jag är lika lång som du men har varit med flera killar som varit några cm kortare. Som fjorton-femtonåring kände jag mig kanske lite obekväm men nu vet jag inte om jag skulle bry mig. På den tiden var jag å andra sidan avundsjuk på kompisar som var 152cm långa, vilket jag aldrig nånsin skulle vara idag. Tycker vi ska vara stolta över vår längd!


   
SvaraCitera

grums:

tycker han det är läskigt är han en tönt! [smile]


   
SvaraCitera

grums:

nt: 2-3 cm längre är ju ingenting. tycker han det är läskigt är han en tönt! [smile]

Eller fobiker.


   
SvaraCitera