Aviseringar
Rensa alla

Avskräckande med långa tjejer? :s


Nä. Det är ascoolt och snyggt med riktigt långa brudar. Jag gillart.


   
SvaraCitera

Men vafan, man behöver väl inte vara tönt eller något för att man inte attraheras primärt av långa tjejer? Jag personligen känner mig lite som en bögmidget när jag "är" med en tjej som är betydligt längre. Jag har inte valt att det ska vara så och i övrigt har jag inga problem med min längd men så är det! [no-no]


   
SvaraCitera

längd är fint:)


   
SvaraCitera

dekadent:

Men vafan, man behöver väl inte vara tönt eller något för att man inte attraheras primärt av långa tjejer?

Det var aldrig det jag skrev. Men att tycka det är läskigt/avskräckande med 2-3 centimeters längdskillnad är löjligt, det är en såpass liten obetydlig skillnad tycker jag. (Sen är det ju vad bara vad ts TROR att killen hon är kär i tycker)


   
SvaraCitera

grums:

Det var aldrig det jag skrev. Men att tycka det är läskigt/avskräckande med 2-3 centimeters längdskillnad är löjligt, det är en såpass liten obetydlig skillnad tycker jag. (Sen är det ju vad bara vad ts TROR att killen hon är kär i tycker)

Jo några cm skulle gå, men hon skulle aldrig "få" ha högklackat. [blush]


   
SvaraCitera
Sonya

varf skulle det vara avskräckande med långa tjejer? [shake]
det är ju för fan astaskigt att ens tänka nåt sånt [no-no]


   
SvaraCitera

Om en längdskillnad på tre centimeter är det enda som hindrar er kärlek så är ni nog lite för överdrivet perfektionistiska för att ha ett trevligt förhållande alldeles oavsett.


   
SvaraCitera

dekadent:

Jo några cm skulle gå, men hon skulle aldrig "få" ha högklackat.

haha nä, det skulle ju hota er manlighet nåt otroligt! [wink]


   
SvaraCitera

grums:

haha nä, det skulle ju hota er manlighet nåt otroligt!

Visst! Förlöjliga du! Håller med om att det är fånigt.


   
SvaraCitera

Nej om man inte är en total tönt så är man nog helt okej med långa tjejer, har fäst mig vid en hel del långa tjejer genom åren eller vad fan man ska säga. Inbillar mig tom att dom är lite intressantare personligheter än kortare tjejer men det är nog ingen biologisk regel.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

tänker man så kommer man ju inte kunna prata med någon. "han kanske tycker denna egenskap jag besitter är avskräckande, låt oss fly fältet innan jag blir nekad"


   
SvaraCitera