Aviseringar
Rensa alla

Avskyr denna värld


Livtrasir:

händelser, bristfällig existens osv

Någonting speciellt som hänt i ditt liv eller de MÅNGA saker som hela tiden händer runt om i världen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Någonting speciellt som hänt i ditt liv eller de MÅNGA saker som hela tiden händer runt om i världen?

En speciell händelse förstärkt av många andra tidigare händelser


   
SvaraCitera

Livtrasir:

En speciell händelse förstärkt av många andra tidigare händelser

Känner du dig typ ledsen eller deprimerad eller typ att det inte finns någonting att leva för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Känner du dig typ ledsen eller deprimerad eller typ att det inte finns någonting att leva för?

sorg pga händelse, hopplöshet pga allt annat, men har inget problem med livslusten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller på att somna, kommer inte att kunna promenera idag och imorgon är stormen borta
fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livtrasir:

sorg pga händelse, hopplöshet pga allt annat, men har inget problem med livslusten

Det kommer bli bättre, tro mig. Kanske du vill prata med nån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Kanske du vill prata med nån?

Nä har redan pratat med terapeuter osv. verkar inte hjälpa särskilt mycket


   
SvaraCitera

Livtrasir:

sorg pga händelse, hopplöshet pga allt annat, men har inget problem med livslusten

Bra i alla fall att livslusten klarade sig, enda rådet jag har är att inte lyssna på sorglig musik, du kan finna andra källor där du får känslan av att någon förstår dig fast utan att bli ännu mer ledsen som man blir av sorglig musik x)

Men ah, hoppas du klarar dig igenom det.
Anledningen att jag hoppas det är för att jag har blivit bättre på att känna empati, det e as najs ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livtrasir:

verkar inte hjälpa särskilt mycket

Kan du inte finna en distraherande aktivitet som för stunden för dig att glömma dina bekymmer? Känslopauser/tankepauser kan kanske vara givande om du lyckas uppnå dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är avundsjuk på dem som bor i norr [sad]


   
SvaraCitera