Aviseringar
Rensa alla

Avslöja en hemlighet som ingen annan vet!


Ämnesstartare

Ok, jag kan börja.

Häromdagen kom när jag kolla "tidigare" på vår dator, där det står alla sidor man varit inne på tex de sista två veckorna, upptäckte jag att min pappa porrsurfat, supervidrigt. Det har jag nu hållit hemligt, och jag funderar på om jag ska ta upp det inför mamma elle rm jag ska hålla tyst efetrsom jag vet att det skulel bli en pinsam diskussion. Men det är faan vidrigt!


   
Citera
Ämnesstartare

Var inte en sådan här tråd uppe för bara någon vecka sedan? Eller är jag helt förvirrad? [cute]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Var inte en sådan här tråd uppe för bara någon vecka sedan? Eller är jag helt förvirrad? [cute]

Nej, det finns en tråd.

lostmind:

och jag funderar på om jag ska ta upp det inför mamma

Äh, varför då?


   
SvaraCitera

berätta inte för din mamma. det är din pappas ensak. dock är det vidrigt det kan jag hålla med om. skulle bli äcklad om mIN pappa höll på med sånt/ men som sagt, det skulle bli pinsamt för alla så låt bli. försök att inte tänka på det..:S kom över det helt enkelt, hoppas det går..det ska dt väl..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Äh, varför då?

För jag vet inte men många tror jag ogillar att deras partner porrsurfar-plus att jagf tycker min 54-åriga pappa är äcklig som faan. sånt vill man helt enkelt inte veta om sina föräldrar.
Avslöja något du =)


   
SvaraCitera

Jag låtsas-sexade med en jämnårig tjej när jag var yngre, No penetration whatsoever, bara (trycka mot varann) ...för det var så ...man gjorde ...typ.

Akwaaard!!! >_<


   
SvaraCitera

lostmind:

upptäckte jag att min pappa porrsurfat, supervidrigt.

Jag var med om samma sak när jag var 8, och sedan igen några gånger mellan typ 14 och 16. Det var jävligt vidrigt. Den där första gången var mamma med, så hon fick ju veta samtidigt som jag, men vid de senare tillfällena berättade jag eftersom pappa tydligen registrerat sig på diverse nätdejting- och swinger-/sexsajter medan de var gifta...

En hemlis som ingen annan vet? Det kan jag ju inte avslöja, då är det ingen hemlis längre [wink]


   
SvaraCitera

sculptura:

Jag låtsas-sexade med en jämnårig tjej när jag var yngre, No penetration whatsoever, bara (trycka mot varann) ...för det var så ...man gjorde ...typ.

Jag med :S


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Jag med :S

Var det skönt? XD


   
SvaraCitera

sculptura:

Var det skönt? XD

Nej xD Lite tråkigt.. Vet inte varför vi gjorde så.

Barn är så äckliga. 🙁


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Nej xD Lite tråkigt.. Vet inte varför vi gjorde så.

Barn är så äckliga. 🙁

Ja... ööhmm.. vi gjorde av nyfiken het med.. men också att hennes 1 år äldre storebrorsa sa att vi skulle få klistermärken om vi gjorde det typ... Fifan!!! [mad]


   
SvaraCitera

sculptura:

men också att hennes 1 år äldre storebrorsa sa att vi skulle få klistermärken om vi gjorde det typ... Fifan!!! [mad]

xDDD

(skrattade så jag gjorde grisljud xD)

åh, dör xD


   
SvaraCitera

I love Lucy:

åh, dör xD

ah säg nått nu dah


   
SvaraCitera

I love Lucy:

xDDD

(skrattade så jag gjorde grisljud xD)

åh, dör xD

[blush][shake]


   
SvaraCitera

passaro:

ah säg nått nu dah

haha vadå? ;C

sculptura:

[blush][shake]

vilka små slampor ni var. sålde er för klistermärken. :')


   
SvaraCitera