Aviseringar
Rensa alla

Avslöja en hemlighet som ingen annan vet!


I love Lucy:

vilka små slampor ni var. sålde er för klistermärken. :')

Hahahahaaaa

:´ O

Det värsta av allt var att jag fick inga heller.


   
SvaraCitera

sculptura:

Det värsta av allt var att jag fick inga heller.

xD

Aww. Du borde kräva dem nu!


   
SvaraCitera

I love Lucy:

haha vadå? ;C

jag venne


   
SvaraCitera

I love Lucy:

xD

Aww. Du borde kräva dem nu!

Ja....

"Ehh jo du vet du tvingade mig knulla din syrra... o du lovade jag skulle få klistermärken för det... var är dem?" [chocked]


   
SvaraCitera

sculptura:

"Ehh jo du vet du tvingade mig knulla din syrra... o du lovade jag skulle få klistermärken för det... var är dem?" [chocked]

Haha, tänk vilket ansiktsuttryck killen skulle få :')

passaro:

jag venne

blenne


   
SvaraCitera

Hmm...nja..måste smälta det lite till först. Be patience!


   
SvaraCitera

Jag har inga hemligheter.


   
SvaraCitera

sculptura:

Jag låtsas-sexade med en jämnårig tjej när jag var yngre, No penetration whatsoever, bara (trycka mot varann) ...för det var så ...man gjorde ...typ.

jag gjorde också det med min granne, vi lekte att vi var vargar och tigrar som skulle få ungar, då måste man ju para sig först [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, okej, låtsassexa verkar ju vara det som förekommer mest!
Personligen så är jag min sida helt anonnym så inte en kotte kan lista ut vem jag är, så har inga problem med att dela med mig av lite hemligheter, dock är jag galen så om jag berättar kanske folk tror man äör dum i huvudet!

En sak till:
Jag har en "låtsasmail/msn" där jag addat mitt ex och brukar sen låtsas jag är någn tjej som är intresserad för att sedan avfärda honmom fölr att han är så ful. Jaa den killen har inte vart shysst mot mig så han förtjänart, även om jag då sjunker till en låg nivå! Alltid lika kl att dissa den jäveln!


   
SvaraCitera

lostmind:

Jag har en "låtsasmail/msn" där jag addat mitt ex och brukar sen låtsas jag är någn tjej som är intresserad för att sedan avfärda honmom fölr att han är så ful.

Nåt liknande gjorde jag också. Men jag har tröttnat så jag sket i det. Tänkte få honom att åka 10 mil men jag orkar inte hålla på.


   
SvaraCitera

I love Lucy:

blenne

svenne


   
SvaraCitera

CaithSith:

jag gjorde också det med min granne, vi lekte att vi var vargar och tigrar som skulle få ungar, då måste man ju para sig först [confused]

:O

Sånt har nog de flesta gjort...tror jag.


   
SvaraCitera

lostmind:

ta upp det inför mamma

Du kan ju spara att säga det och ha det som hot om han är cp[smile]


   
SvaraCitera

Jag har bitit på mina tånaglar. [sad]


   
SvaraCitera

Har inga hemligheter.


   
SvaraCitera