Aviseringar
Rensa alla

Avslöja något pinsamt om dig själv...


Lod
 Lod
Ämnesstartare

Detta kan bli kul... Det kan ju vara bra att visa att vi inte är ensamma om att vara lite pinsamma ibland. Jag börjar:
Jag är 22 och jag sover fortfarande med nalle. Hehe...
Nästa! Oskyldig


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag kan ingenting


   
SvaraCitera
Lod
 Lod
Ämnesstartare

Nervtramp:
Jag kan ingenting

Du kan nog massor GladGlad


   
SvaraCitera

Sover också med gosedjur, om nu det är pinsamt.


   
SvaraCitera

Pratar mycket med mig själv när jag är ensam också. 


   
SvaraCitera

Är inte riktigt skeptisk till barry manilow


   
SvaraCitera

Det har hänt att jag lyssnat på "baby" med Bieber bara för att den är kul att fulsjunga till. Detta tycker jag är pinsamt på riktigt. 


   
SvaraCitera

är dåligt bildad


   
SvaraCitera

Har pinnsmala armar :/


   
SvaraCitera

äter snorkråkor 


   
SvaraCitera

(oj detta blev mer avslöjande än jag trodde men ok here we go)

Sover inte med nalle men har alltid en kudde som jag håller om när jag sover (själv)... Ledsen Lite patetiskt kanske men gillar att hålla om och har jag ingen karl så får jag väl ta vad jag har liksom.

Annan grej jag skäms över är något som vissa av er redan vet; jag sparar ALLT. Har en "minneslåda" där jag lägger massor av saker och går jag in på detaljer tror jag att ni kommer tycka jag är jättecreepy och aldrig någonsin närma er mig igen. Gråter Men ok ni kan få en ledtråd: vissa väldigt små saker sparar jag i små, genomskinliga plastfickor och så lägger jag i en liten lapp också där jag skriver datum och vad det är för något.

Har också bokstavligen en sexdagbok. Eller inte sexdagbok, men jag bokför mina sexpartners... Så TYP. Haha åh låter så hemskt. Jag gillar som sagt att spara saker och dokumentera grejer (t ex skrivit dagbok regelbundet sedan 10 år tillbaka)... Så jag har en egen bok där jag skriver så fort jag har en ny sexpartner. Vilket jag inte har särskilt ofta, jag har ju bara haft sex med 4 pers (och ett halvt ligg som jag dock ej dokumenterat pga. blev aldrig fullföljt). Så jag har en "profilsida" där jag beskriver sexpartnern utifrån olika punkter som t ex vad som var bäst/sämst, hur förspelet/eftermyset var, vilken ställning vi körde osv... Typ alla detaljer jag kan komma på. Vet inte varför. Började när jag blev av med oskulden för att jag tänkte att "jag vill verkligen minnas hur det kändes när jag var helt ny på sex!" och sedan har det fortsatt så. DÖM MIG INTE. 

Jag visste inte vad "brajj" var förrän jag var 20. Eller jag förstod att det var nåt man rökte men visste liksom inte VAD. Visste inte heller vad "blaze:a" var för något. På tal om okunnighet vad gäller droger och dylikt så har jag en väldigt rolig (och pinsam som fan!!!) historia: min dåvarande pojkvän bodde i USA och hatade öl, men han drack alltid en öl som bryggdes lokalt där han bodde som hette "Purple Haze". Den fanns alltså inte någon annanstans i USA, men jag visste inte om att den endast var lokal. Så när jag var på en bar med massor av olika sorters öl här i Stockholm tänkte jag att "jag kan väl testa den som han gillar så mycket!" så frågade jag bartendern "Hej, Purple Haze tack!". Bartendern tittade på mig och skrattade, sa sedan "Du?" och jag (med mitt övertrevliga, smöriga leende som jag alltid får när jag beställer/köper saker): "Jaa, jag tänkte prova idag! Eller har ni kanske inte den?". Han ba "Nää... alltså... Sorry bruden, vi säljer inte röka här.." Jag blev helt chockad och skämdes jättemycket, fattade ingenting. Jag ba "NEJ NEJ ALLTSÅ DET ÄR VÄL EN ÖL??? JAG VILL HA EN ÖL JAG LOVAR JAG KNARKAR INTE!! JAG ÄR ABSOLUUUT INTE KNARKARE! ALLTSÅ DU SKULLE BARA VETA... alltså NEEEJ!!!" och han skrattade åt mig och jag ba näe. Fy.

Det var pinsamt.

Okej jag har så mycket pinsamt att avslöja om mig själv jag tror jag lägger av för ikväll.


   
SvaraCitera

Zymba: Har också bokstavligen en sexdagbok. Eller inte sexdagbok, men jag bokför mina sexpartners... Så TYP. Haha åh låter så hemskt. Jag gillar som sagt att spara saker och dokumentera grejer (t ex skrivit dagbok regelbundet sedan 10 år tillbaka)... Så jag har en egen bok där jag skriver så fort jag har en ny sexpartner. Vilket jag inte har särskilt ofta, jag har ju bara haft sex med 4 pers (och ett halvt ligg som jag dock ej dokumenterat pga. blev aldrig fullföljt). Så jag har en "profilsida" där jag beskriver sexpartnern utifrån olika punkter som t ex vad som var bäst/sämst, hur förspelet/eftermyset var, vilken ställning vi körde osv... Typ alla detaljer jag kan komma på. Vet inte varför. Började när jag blev av med oskulden för att jag tänkte att "jag vill verkligen minnas hur det kändes när jag var helt ny på sex!" och sedan har det fortsatt så. DÖM MIG INTE.

haha dömer inte, skulle kunna tänka mig något liknande själv men tänker typ, "tänk om jag dör och min familj hittar och läser detta". Typ lite som när man sover naken och oroar sig några sekunder för att det typ ska börja brinna och man måste springa ut på gården med alla grannar helt näck.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

haha dömer inte, skulle kunna tänka mig något liknande själv men tänker typ, "tänk om jag dör och min familj hittar och läser detta". Typ lite som när man sover naken och oroar sig några sekunder för att det typ ska börja brinna och man måste springa ut på gården med alla grannar helt näck.

Ja jag vill helst inte att min mor ska läsa om hur jag får höra att jag suger skitbra kuk..... Gråter gud varför har jag inte tänkt på detta åh jisses nu måste jag typ... göra.... nåt....


   
SvaraCitera

Zymba:

Ja jag vill helst inte att min mor ska läsa om hur jag får höra att jag suger skitbra kuk..... Gråter gud varför har jag inte tänkt på detta åh jisses nu måste jag typ... göra.... nåt....

hahah har jag förstört för dig nu? Måste sluta dela med mig av mina paranoida tankar. 


   
SvaraCitera

Fingerprints:

hahah har jag förstört för dig nu? Måste sluta dela med mig av mina paranoida tankar. 

Ja lite, men tanken skulle säkert slå mig tillslut ändå så du behöver ej känna skuld Gråter


   
SvaraCitera