Aviseringar
Rensa alla

avslöjade en dödshemlis


Ämnesstartare

uppdaterade en vän om "hur det är nu för tiden" samtalet skenade iväg och blev väldigt smärtsamt och obehagligt och jag råkade avslöja en dödshemlis, eller så värst hemlig är den inte, men väldigt privat. Känner mig nu efter väldigt äcklig och uppmärksamhetshorig. Varför gör jag det.

Är på ett sätt orolig att det ska läcka till mina klasskompisar, samtidigt känner jag att det inte direkt gör något att de får veta hur de förstör mig. Men ändå. Känns så fult och fel. I stil med "jag skär mig", hur många uppmärksamhetshorar inte med sådant?

Fan ta känslor och social kompetens.


   
Citera

om det var inför en vän så borde det väl inte spela ngn roll..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be din uppdaterade vän att va tyst bara [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det lär läcka rätt fort om du inte säger till på skarpen till din vän att vara tyst om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om det var inför en vän så borde det väl inte spela ngn roll..?

har ej talat med henne på 1 år ungefär men hoppas att hon är som hon var när vi umgicks.

ChickiBull:

Be din uppdaterade vän att va tyst bara

vet inte om jag vill att det ska läcka till min klass eller inte. Känns som om det är på ett ut, kanske. Dom är ju inte min klass längre, lite dåligt samvete kan de ha. Eller kommer de få dåligt samvete av att de gjort mig illa? :S

De är säkert känslolösa rövhål som döper monster på wow efter mig bara för att döda mig utan påföljder. [sad]

Jonnybravo91:

Det lär läcka rätt fort om du inte säger till på skarpen till din vän att vara tyst om det.

hur intressant är jag, på en skala 1-10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hur intressant är jag, på en skala 1-10

Mellan -3 och 5. Men det spelar ingen roll. Saftiga detaljer om människor är saftiga oavsett vem personen är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Saftiga detaljer om människor är saftiga oavsett vem personen är.

hur saftigt är en panikångestattack.
Är mest arg och ledsen på mig själv för att jag sa det, känner mig uppmärksamhetshorig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Eller kommer de få dåligt samvete av att de gjort mig illa? :S

Kan bli så fast det är en väldigt nedstämmande tanke =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hur saftigt är en panikångestattack.
Är mest arg och ledsen på mig själv för att jag sa det, känner mig uppmärksamhetshorig.

Om det slutade i att du skar dig i syfte att känna något, av ren händelse eller för att du ville ta ditt liv. Så ungefär +10 på saftighetsskalan.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

har ej talat med henne på 1 år ungefär men hoppas att hon är som hon var när vi umgicks.

ah, men iaf, om ni var vänner då och ej varit osams sen dess lär dte ju vara chill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Om det slutade i att du skar dig i syfte att känna något, av ren händelse eller för att du ville ta ditt liv. Så ungefär +10 på saftighetsskalan.

skar mig inte :SSSSSSSSSSSSSSSSS var bara fjantig och grät!

Blivande_japan:

ah, men iaf, om ni var vänner då och ej varit osams sen dess lär dte ju vara chill

kan ju hoppas men jag vet ju inte iom hon sa ganska mkt om 1 kille som ej är trevlig till mig, hur vet jag att det inte kommer lika mkt om mig till honom. Vill kunna lita på'na.

ChickiBull:

Kan bli så fast det är en väldigt nedstämmande tanke =(

du har varit teknikkille i artonårsåldern. Om du frös ut en tjej som blev väldigt ledsen av det, skulle du känna dig som "ah fan loosers gonna suit themselves" eller faktiskt få dåligt samvete frö att du varit röv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

skar mig inte :SSSSSSSSSSSSSSSSS var bara fjantig och grät!

Nähe? [tard] Så du grät alltså? [tard] Hur kan det vara något att skämmas över?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

du har varit teknikkille i artonårsåldern. Om du frös ut en tjej som blev väldigt ledsen av det, skulle du känna dig som "ah fan loosers gonna suit themselves" eller faktiskt få dåligt samvete frö att du varit röv?

Skulle aldrig frysa ut en tjej för det första [tard] Speciellt inte om det var brist på råvaran! Fast skulle jag känna att jag var orsaken till nått dylikt skulle jag nog tänka över mitt sätt en aning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Nähe? Så du grät alltså? Hur kan det vara något att skämmas över?

jag fick panikångest skulle jag tro, har ej fått tidigare vad jag vet. Klarade ej av att gå in på lektion. Det är känsligt ämne för mig, därför är det jobbigt?! ÄR EN TUFF STARK MAN VETTU; INGEN LITEN FJOLLA SOM LIPAR FÖR ATT INGEN TYCKER OM MIG.

ChickiBull:

! Fast skulle jag känna att jag var orsaken till nått dylikt skulle jag nog tänka över mitt sätt en aning

Hoppas att de är som du, men tvivlar, med tanke på dera idiotiska uppförande hittills.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Hoppas att de är som du, men tvivlar, med tanke på dera idiotiska uppförande hittills.

Tycker dem borde inse att man inte mår bra av att bli utfryst från första början.


   
SvaraCitera