Aviseringar
Rensa alla

Avslöjanden om nya sajten #2: PM-systemet


Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Alla gamla PM kommer att överföras till det nya systemet.

Gött, Synd med rubrikerna dock. (fan man måste klaga lite)


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Fräsigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just ja.

På Facebook kan det ibland vara ett helvete att hitta ett meddelande som skickats för längesen om man skrivit mycket med sedan dess. Kommer det vara likadant här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ser ju asbra ut!


   
SvaraCitera
Åtta

André Vifot Haas:

Men ska kolla med utvecklarna för säkerhets skull!

Som vi pratade om förra veckan så kommer vanliga användare att ha en gräns på 40 tecken och tre meddelanden per timme. Men om man gillar Ungdomar.se på Facebook och delar på sitt flöde så försvinner gränsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

På Facebook kan det ibland vara ett helvete att hitta ett meddelande som skickats för längesen om man skrivit mycket med sedan dess. Kommer det vara likadant här?

Japp. Men jag tänker att vi framöver kan lägga in en sökfunktion direkt i inboxen. Det är dock inget jag har vädrat med utvecklarna än...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Som vi pratade om förra veckan så kommer vanliga användare att ha en gräns på 40 tecken och tre meddelanden per timme. Men om man gillar Ungdomar.se på Facebook och delar på sitt flöde så försvinner gränsen.

Mäh, det där tänkte jag ju spara till nästa avslöjande. När jag berättar om UM PRO och alla tilläggstjänster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Näpp, det är inget vi har byggt in.

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! MEEN NEEEJ [cry][sad] Måste ju kunna ha rubriker åhh.. nu blev jag ledsen faktiskt. [sad][love]

André Vifot Haas:

Så vitt jag vet finns det inte någon teckengräns. Men ska kolla med utvecklarna för säkerhets skull!

Åh [blush][blush] Men det är kanske bara jag som behöver ha en gräns. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men om man gillar Ungdomar.se på Facebook och delar på sitt flöde så försvinner gränsen.

Haha, vad fan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]
Vill ju skriva mina "Du har mail, du har mail, du har mail." rubriker [sad] Så öppnar dom mailet o ba "Det plingar till, du kan svara om du vill."
Och dom blir jätteglada. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Bara de lyser fint när man blir citerad. Kommer det finnas en gräns på hur långa PM får vara?? Skulle fan behöva det jag! Mina pm blir flera A4 när jag väl får skriva till någon fin människa. Kan bli rätt jobbigt att läsa.

jag har aldrig fått nå sånt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

jag har aldrig fått nå sånt [sad]

Skulle kanske kunna skriva ett långt till dig då [blush] Men vet inte vad ja skulle skriva [sad] Skriver typ bara vad jag tänker och precis som jag tänker, så hoppar in i olika ämnen. rörigt! [blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera

Bara jag som inte gillar det där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZHUCHENG-SHANDONG:

Bara jag som inte gillar det där?

Är ganska tveksam jag med. [blush] Gillar som det är! Men kanske för mycket jobb och rörigt att lägga in nya funktioner o dylikt på nuvarande.. "platformen". Vet inget om sånt här [sad] Kanske inte kallas platform heller. [blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Åtta

passaro:

Haha, vad fan?

André anser att vi måste nyttja social media för att skapa en förändringsagent, vilket uppnår ökad marknadspenetration i de horisontella segmenten, samt vertikal sammanhållning inom den komplexa taxonomin av autonoma konsumenter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok det där med att gilla och dela gillar jag inte så mycket. Känns som att jag i vissa fall vill hålla det faktum att jag hänger här relativt hemligt, då jag skriver saker här som jag inte vill att övriga ska hitta och se och veta.
Men får väl skriva korta pm då [sad]


   
SvaraCitera