Aviseringar
Rensa alla

Avslöjanden om nya sajten #3: Lanseringsdatumet!


Åtta

André Vifot Haas:

Har redan nu skickat in ansökningspapprena om namnbyte till Skatteverket, samt bokat en sista minuten till Bogotá.

Lenny bytte på fullaste allvar just namn. Jag kan inte annat än anta att det var i förberedelse för 2 april.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

De återstår ju att se,tänkte mest att det blir rörigast för er "uppsatta" att styra upp det nya um. Jag skulle inte vilja åka på jobbet att föra över alla miljarder datafiler

Aha, du menar så. Överförandet har jag dock inget att göra med, det är Åtta och ett par andra utvecklare med vildvuxna skägg och trötta blickar som pillar med det. Däremot måste jag sitta och översätta sisådär tvåtusenfemhundra textsträngar, eftersom hela nya sajten kodas på engelska. Det är lite småjobbigt.

Åtta:

Lenny bytte på fullaste allvar just namn. Jag kan inte annat än anta att det var i förberedelse för 2 april.

Äsch, Lenny har väl inte ens ett UM-konto? Det är ju du och jag som kommer få ta all skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Det är ju du och jag som kommer få ta all skit.

Något säger mig att jag till slut kommer få ta hela smällen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

är

Hell yeaaah! Ni har jobbat på bra [love]

Är bara typ rädd för att de ska finnas nå slags "hål"(?) som gör att folk kan komma åt ens konto, ta över eller läsa PM osv. [blush][blush][blush]

[sad][love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

André Vifot Haas:

miljarder

åhhh kommer vi få fula smilisar nu också?? Såna där äckliga o moderna smilisar [cry][cry]

Vill ju ha kvar [sad][love][blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Något säger mig att jag till slut kommer få ta hela smällen?

[rolleyes]

Fasiken:

åhhh kommer vi få fula smilisar nu också?? Såna där äckliga o moderna smilisar Vill ju ha kvar

Tack vare Åtta så kommer alla nuvarande smileys att hänga med till nya sajten.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Tack vare Åtta så kommer alla nuvarande smileys att hänga med till nya sajten.[party]

djävla åtta.. fan vad bra han är!! stort hjärta till honom asså [love][love]

du e nog bra du med. [blush][blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Bara S3ON:s forumlekande från helgen lär ta ett par minuter att tjonga över, så räkna med att sidan kommer att ligga nere under större delen av dagen.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

[blush]

man blir lite förbannad på dig.. [cute]

[blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

man blir lite förbannad på dig.. [cute]

Jag är nog i behov utav lite smisk!

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag är nog i behov utav lite smisk!

ååh vad snuskigt de lät. Fattades bara en "[wink]" [blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

ååh vad snuskigt de lät.

[ops][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

[ops][sad]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

[rolleyes]

Försökte skoja 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Bara S3ON:s forumlekande från helgen lär ta ett par minuter

[love][love]

André Vifot Haas:

Hela sajten i rosa Comic Sans.

hahahah jaaaaa!!!


   
SvaraCitera
Åtta

André Vifot Haas:

Äsch, Lenny har väl inte ens ett UM-konto? Det är ju du och jag som kommer få ta all skit.

Vi kanske också borde byta namn då. Vi byter ju båda adress, så vi borde kanske ta tillfället i akt och göra det omöjligt för arga användare att spåra upp oss! [surprised]


   
SvaraCitera