Aviseringar
Rensa alla

Avslöjanden om nya sajten #4: Taggsystemet


kachin

Förstår att ni varit helt upptaggna av det här


   
SvaraCitera
kachin

Blir helt taggen av hur bra det här kan bli! [smile]

Dold text: okej nej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

en sann kristen tänker väl inte på sådana världsliga ting som pengar?+++

En sann människa tänker på att familjen behöver försörjas. Just nu är jag min egen familj och behöver försörja mig.

André Vifot Haas:

Rätta taggter!

Hade jag kunnat skratta högt i denna källaren jag är i nu med en sovande person inte långt ifrån mig så hade jag gjort det [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det lär bli mkt likadana trådar som skapas i helt nya kategorier
t.ex en likadan tråd i 6 olika forumdelar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

Ser rent och fräscht ut.

passaro:

Jag diggart.

[y]

Nu måste det väl ändå droppa in lite hat snart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Nu måste det väl ändå droppa in lite hat snart?

Du behöver inte vara orolig...vänta till efter lanseringen, då ska du nog få se!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

det lär bli mkt likadana trådar som skapas i helt nya kategoriert.ex en likadan tråd i 6 olika forumdelar 🙂

Hmm, är inte riktigt med på hur du menar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter bra
fast om man ska få lägga till egna taggar finns ju risken att man får typ 70 taggar som beskriver samma sak och gör det omöjligt att hitta det man letar efter

hoppas det blir bra iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Hmm, är inte riktigt med på hur du menar...

iddqd:

fast om man ska få lägga till egna taggar finns ju risken att man får typ 70 taggar som beskriver samma sak och gör det omöjligt att hitta det man letar efter

mm precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker att någon kanske tycker att det är roligt att tagga allt som aids eller typ analsex bara för att det så jätteskojigt att göra så. Fast ja, då finns ju knarko där med sina manuella fingrar förstås!


   
SvaraCitera

var lite skeptisk först, men nu känner jag
BRA IDÈ!

Dold text: ska göra 1 lång lista med bra sökord och använda på alla mina trådar
typ:
mens
sex
bög
kille
stockholm
ppiller
gravid
problem
med
tjej

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

fast om man ska få lägga till egna taggar finns ju risken att man får typ 70 taggar som beskriver samma sak och gör det omöjligt att hitta det man letar efter

Som du ser på bild två har vi lagt till en autocomplete när du börjar skriva in din tagg. Den visar de mest använda taggarna innehållandes bokstäverna, för att undvika att vi får en tagg som heter "Läsk" och en som heter "Läskeblask". Vi kommer även att lista ett gäng populära taggar direkt under inskrivningsfältet, som inspiration.

Sedan kommer förstås vi admins att kunna slå ihop taggar som liknar varandra.

Kan även tillägga att vi har filat fram ett grymt söksystem där du kan söka på taggar, men också på fritext och inom enskilda taggar. Exempelvis kan du enkelt söka efter trådar som är taggade med "UM-träff" och innehåller ordet "Göteborg".

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Tänker att någon kanske tycker att det är roligt att tagga allt som aids eller typ analsex bara för att det så jätteskojigt att göra så. Fast ja, då finns ju knarko där med sina manuella fingrar förstås!

Feltaggare bestraffas med en veckas stupstock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och vips så kommer jag att sluta spamma trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låtre bra men tror det kommer missbrukas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar förändring[sad]


   
SvaraCitera