Aviseringar
Rensa alla

Avstängd från skolan


Alla vet vad som händer när någon tjallar. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Alla vet vad som händer när någon tjallar. Blink

jage ingen sån jag orkar inte blanda in mig med svennar dome svaga  


   
SvaraCitera

Tror inte att mordhotare blir bättrade av att stängas av från skolan, de måste få lära sig direkta påtagliga konsekvenser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
Tror inte att mordhotare blir bättrade av att stängas av från skolan, de måste få lära sig direkta påtagliga konsekvenser

har inte mordhotat bre 


   
SvaraCitera

mohammedwandi: har inte mordhotat bre

ok, kanske bara hotat då, fortfarande asbeteende


   
SvaraCitera

du borde ta dina boys och slå sönder golar/svenne jävlarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

ok, kanske bara hotat då, fortfarande asbeteende

har inte gjort nått sa till dom snacka inte skit om mej, dom snacka om min familj och grejer, jage ingen som går och golar till rektorn.  jag gör det med egen hand jag sa åt dom sen sa han till läraren att jag mordhotat han. de komedi pågud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:
du borde ta dina boys och slå sönder golar/svenne jävlarna

bror om jag gjort det de skulle va cok med knas i familjen skolan och grejer de redan knas, jag hade 1 varning om att gå på behandlingshem om jag slår sönder dom de kommer bli behandling för mig jag har inte tid för de


   
SvaraCitera

Jungman:

ok, kanske bara hotat då, fortfarande asbeteende

han har int gjort ngt dom är rasister som vill fucka honom


   
SvaraCitera

mohammedwandi: har inte gjort nått sa till dom snacka inte skit om mej, dom snacka om min familj och grejer, jage ingen som går och golar till rektorn. jag gör det med egen hand jag sa åt dom sen sa han till läraren att jag mordhotat han. de komedi pågud

Jag har väldigt svårt att tro att du inte lade in ett hot någonstans där, utöver "jag gör det med egen hand" som kan tolkas som ett fördolt hot, vilket du givetvis vet, ta ditt straff och förbättra din attityd


   
SvaraCitera

Laughing-Hard-Meme-10.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

Jag har väldigt svårt att tro att du inte lade in ett hot någonstans där, utöver "jag gör det med egen hand" som kan tolkas som ett fördolt hot, vilket du givetvis vet, ta ditt straff och förbättra din attityd

lek inte smart du, du vet ingenting jag har inte gjort nått vad spelar du 


   
SvaraCitera

mohammedwandi: ps det var svennar som snitchade om det.... ingen nyhet pågud.

MoAQjf7.gif

Walla bre varför du snacka skit om svennar? pågud vi alla är inte gollare, precis som ni alla inte är terrorister bre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaximusPrime:

MoAQjf7.gif

Walla bre varför du snacka skit om svennar? pågud vi alla är inte gollare, precis som ni alla inte är terrorister bre

veme du och säga walla hahahah due cok pinsam mammas död 


   
SvaraCitera

mohammedwandi:

veme du och säga walla hahahah due cok pinsam mammas död 

Du kallar mig cok bre? du ä pinsam, blir avstängd från skolan och skit. dags att växa upp. /s


   
SvaraCitera