Aviseringar
Rensa alla

avsugen av killkompis;o


Ämnesstartare

ska berätta historian..

Jag och min kompis hade varit med några andra och festat.. själv har jag flickvän, vet att mina kompis är bög/bi eller vad han är men aldrig orkat riktigt bry mig spelar ingen roll lixom... aja när vi kom hem tog vi en cigg med mamma å låsas pappa sen gick vi å la oss i samma säng.. jag känner hur han kommer närmare å lixom kryper längre ner hela tiden moy min snopp.

Jag blir faktiskt ganska kåt å vill att han ska suga av mig så jag tar tag i hans huvud å lixom trycker de mot min snopp å säger lite tyst.. sug av mig. medans jag ligger å blundar han drar ner mina kalsonger å börjar suga det var grymt skönt.. skönare än när tjejen suger faktiskt..:Pmen ångrar det efter har lixom tjej och är inte bög eller är jag?? Jag börjar bli orolig om min läggning nu:S vad tror ni?


   
Citera

Du är bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När man är kåt så är man


   
SvaraCitera

exyl:

Jag börjar bli orolig om min läggning nu:S

Man är vad man är, oavsett om du är orolig eller inte. Du behöver inte vara bisexuell för att du gillade avsugningen, spelar ju egentligen ingen roll om det är en tjej eller kille; troligen lika skönt i alla fall.


   
SvaraCitera

tror nog han har mer ångest än vad du har om han inte är bög,du tog ju bara emot för d är skönt,palla bry sig om sin läggning.


   
SvaraCitera
Gifted

Äsch, inget att bry sig om.


   
SvaraCitera

du är väl bi [confused]


   
SvaraCitera

Du är väl en liten akterseglare ändå.


   
SvaraCitera

Spela roll?


   
SvaraCitera
Hando

Själasvälten:

Du är bög.


   
SvaraCitera

Själasvälten:

Du är bög.


   
SvaraCitera

Han är bara bög om han hade stånd, hade han det?


   
SvaraCitera

troll? [confused]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Han är bara bög om han hade stånd, hade han det?

*tänder på din avatar*


   
SvaraCitera

Libertad:

*tänder på din avatar*

*släcker igen så elden inte tar sig :c


   
SvaraCitera